سری A، خاتمه پیروزی های متوالی اینتر با تساوی در خانه ناپولی

به گزارش مجله بیزبینگ، مهمترین جدال هفته سی و یکم سری A ایتالیا با تساوی تیم های فوتبال اینتر و ناپولی در استادیوم دیه گو مارادونا به انتها رسید تا نوار بردهای متوالی نراتزوری قطع گردد.

سری A، خاتمه پیروزی های متوالی اینتر با تساوی در خانه ناپولی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته سی و یکم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی در استادیوم خانگی خود دیه گو آرماندو مارادونا به مصاف اینتر رفت که این بازی با تساوی یک - یک سرانجام یافت.

در این بازی اشتباه سمیر هندانوویچ دروازه بان اسلوونیایی اینتر که در دقیقه 36 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ناپولی را پیش انداخت. ناپولی در انتها نیمه اول پیروز به رختکن رفت، اما کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اینتر ها در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند.

با این نتیجه سریال بردهای متوالی اینتر در سری A که تعداد آن به 11 مورد رسیده بود انتها یافت هرچند پانزدهمین بازی بدون باخت پی در پی شاگردان آنتونیو کونته در لیگ رقم خورد. اینتر با این تساوی 75 امتیازی شد، اما حاشیه امنیتش در صدر جدول نسبت به هفته قبل به 9 امتیاز کاهش یافت.

ناپولی هم با یک امتیاز این بازی 60 امتیازی شد و شانس صعود به رده چهارم جدول را از دست داد تا همچنان تیم پنجم جدول باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1631

به "سری A، خاتمه پیروزی های متوالی اینتر با تساوی در خانه ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، خاتمه پیروزی های متوالی اینتر با تساوی در خانه ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید