ضدعفونی شهر زنجان با مشارکت تیپ 2 زرهی ارتش

به گزارش مجله بیزبینگ، مسئول روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان گفت: پرسنل متخصص مبارزه با شیوع بیماریهای بیولوژیک این تیپ با تمام توان در عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر زنجان، مشارکت دارد.

ضدعفونی شهر زنجان با مشارکت تیپ 2 زرهی ارتش

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد مهدی سحاب مرادی شنبه 10 اسفند در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به درخواست استانداری و شهرداری زنجان مبنی بر ضد عفونی و گندزدایی کردن معابر شهری، این تیپ برای سمپاشی وارد عمل شد.

وی گفت: نخستین عملیات سمپاشی معابر شهر زنجان با حضور 20 نفر از پرسنل متخصص مبارزه با شیوع بیماری های بیولوژیک (بیماری های واگیر به وسیله شیوع ویروس و باکتری) از ساعت 11 آدینه شب شروع شد و تا ساعت 3 بامداد امروز ادامه یافت.

مرادی اضافه نمود: ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر زنجان با استفاده از یک دستگاه خودروی برطرف آلودگی درفش هشت با گنجایش پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و یک دستگاه خودروی CSM2000 صورت گرفت.

مسوؤل روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان گفت: میدان انقلاب تا تقاطع راه آهن، میدان انقلاب تا بلوار آزادی، میدان انقلاب تا سبزه میدان، میدان انقلاب تا دروازه ارک و دروازه رشت و همچنین ایستگاه های اتوبوس، در این عملیات، ضدعفونی و گندزدایی شدند.

مرادی اضافه نمود: عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر زنجان امشب نیز انجام خواهد شد و این کار تا زمانیکه استانداری و شهرداری اعلام احتیاج داشته باشند صورت خواهد گرفت و در این رابطه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 847

به "ضدعفونی شهر زنجان با مشارکت تیپ 2 زرهی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی شهر زنجان با مشارکت تیپ 2 زرهی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید