طرح مدیریت محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در وزارت نفت ابلاغ شد

به گزارش مجله بیزبینگ، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضع و فرایند بیماری کووید- 19 از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد.

طرح مدیریت محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در وزارت نفت ابلاغ شد

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، پیرو بخشنامه شماره 374899 روز سه شنبه (27 آبان ماه) معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی با موضوع تصمیم های چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا درباره نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات از یکم آذرماه 1399 تا اطلاع ثانوی، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضع و فرایند بیماری کووید- 19 از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد.

جزئیات این طرح به شرح زیر است:

1- واحدهای تولیدی، بهره برداری و انتقال نفت و گاز، پالایشگاه های نفت و گاز، تلمبه خانه ها و مراکز تقویت فشار گاز، انبارها و تاسیسات پخش، واحدهای ان جی ال، بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه ها و موارد مشابه در شمول این بخشنامه قرار ندارند.

2- تشخیص خدمات ضروری و خدمات عادی در صنعت نفت با ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- 19 است. با توجه به فوریت و تا پیش از نهایی شدن موضوع توسط ستاد یادشده، هریک از مدیران، رؤسا و سرپرستان واحدها با توجه به ضرورت استمرار چرخه انجام ماموریت ها شامل انجام عملیات و ارائه خدمات اصلی معین شده، نسبت به کاهش حضور کارکنان تحت مدیریت براساس تقسیم بندی وضع سه گانه هشدار (زرد، نارنجی و قرمز) و میزان مجاز حضور کارکنان (جدول ذیل) اقدام نمایند.

- وضع هشدار شهرها بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی کرونا که هفتگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود با ابلاغ هفتگی ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- 19 برای هفته های بعد ملاک اقدام است.

- معین نوع فعالیت ها اعم از ضروری و عادی از سوی ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید- 19 انجام می شود.

3- با توجه به ضرورت کاهش حضور کارکنان، اولویت با اجرای مقررات دورکاری بوده و کاهش حضور دیگر کارکنان تا سقف میزان مندرج در جدول مشمول ضوابط مرخصی ارفاقی شرایط ویژه کرونا خواهد بود.

4- ضمن تاکید بر لزوم رعایت سایر مراتب مورد اشاره در بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، دوباره یادآوری می شود کاهش حضور کارکنان به هیچ عنوان نباید منجر به ایجاد وقفه و خلل در انجام عملیات اصلی صنعت نفت شامل تولید، بهره برداری، انتقال، پالایش، توزیع و ... و همچنین ماموریت های فرعی شرکت ها/ مدیریت ها شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1356

به "طرح مدیریت محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در وزارت نفت ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مدیریت محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در وزارت نفت ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید