فرانک دی یانگ: باید سطح مان را ارتقا دهیم؛ لیگ قهرمانان سخت تر است

به گزارش مجله بیزبینگ، دی یانگ معتقد است بارسلونایی ها باید سطح شان را ارتقا دهند تا در لیگ قهرمانان پیروز ظاهر شوند.

فرانک دی یانگ: باید سطح مان را ارتقا دهیم؛ لیگ قهرمانان سخت تر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته آخرین هفته از دیدار های لالیگا برگزار شد و بارسلونا هم در آخرین دیدار خود توانست آلاوز را با نتیجه 5-0 شکست دهد.

فرانک دی یانگ پس از خاتمه بازی به خبرنگاران گفت: ما بهتر از دیدارمان برابر اوساسونا بازی کردیم. بیشتر شبیه به یک تیم بودیم، اما باید سطحمان را ارتقا ببخشیم، زیرا در بازی های لیگ قهرمانان شرایط سخت تر خواهد شد. شور و اشتیاقمان به گل زنی و پرسینگ بیشتر و بهتر شده است.

دی یانگ در ادامه اضافه نمود: بعضی اوقات وقتی توپ را از دست می دهیم به اندازه کافی پرس نمی کنیم. در بازی امشب (شب گذشته) سازماندهی بهتری داشتیم، اما حالا باید تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان بگذاریم. بسیار مهم است که فصل را با اعتماد به نفس خوبی به خاتمه برسانیم.

دیدار بعدی بارسلونا ماه آینده مقابل ناپولی در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان برگزار می شود. دیداری که با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت، برای بارسلونایی ها حساس خواهد بود، زیرا خطر شکست یا حذف را احساس می کنند. هافبک هلندی بارسلونا درخاتمه در این رابطه گفت: ما سعی می کنیم ذهنمان را خالی کنیم و در فرم ممکن باشیم تا در بهترین شرایط مقابل ناپولی بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1171

به "فرانک دی یانگ: باید سطح مان را ارتقا دهیم؛ لیگ قهرمانان سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک دی یانگ: باید سطح مان را ارتقا دهیم؛ لیگ قهرمانان سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید