فعالیت فروشندگان بلیت هواپیما در چه صورتی تعلیق می گردد؟

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون سازمان هواپیمایی کشوری درباره نحو تعلیق بعضی فروشندگان آنلاین بلیت هواپیما در صورت گران فروشی گفت: معمولا از زمانی که نامه به صورت رسمی ابلاغ می گردد تا طی شدن فرآیند اداری، چند روز زمان می برد اما نهایتا باید فعالیت آن آژانس برای مدت زمانی که ذکر شده، متوقف گردد.

فعالیت فروشندگان بلیت هواپیما در چه صورتی تعلیق می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته اعلام شد پیرو اخطاریه عمومی و توجه به نظارت های میدانی به عمل آمده به وسیله کنترل بلیت های صادره پیامک های صدور و فروش بلیت ارسالی به مسافران و مبالغ پرداختی به وسیله خریداران به وسیله سایت jimbo.ir مجوز شرکت خدمات مسافرت هوایی سیران گشت به دلیل گران فروشی در مسیرهای داخلی به وسیله سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یک ماه تعلیق شد.

در این راستا، حسن خوشخو - معاون هوانوردی و امور بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری - در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه تعلیق بعضی فروشندگان آنلاین بلیت هواپیما در صورت گران فروشی شرح داد: آژانس ها یا دفاتر فروش بلیت هواپیما، به نحوی نماینده فروش ایرلاین ها هستند. ایرلاین ها بستر لازم را در اختیار آژانس قرار می دهند که بتوانند بلیت بفروشند. وقتی به ایرلاین ها نامه می زنیم، آنها موظف هستند که دسترسی فروش را به آن آژانس ببندند.

وی اظهار داشت: معمولا از زمانی که نامه به صورت رسمی ابلاغ می گردد تا زمانی که اعمال گردد و تا زمان طی شدن فرآیند اداری، چند روز زمان می برد اما نهایتا باید فعالیت آن آژانس برای مدت زمانی که ذکر شده، متوقف گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2280

به "فعالیت فروشندگان بلیت هواپیما در چه صورتی تعلیق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت فروشندگان بلیت هواپیما در چه صورتی تعلیق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید