قطر میزبان استقلال-الکویت و شهرخودرو-الرفاع، حرف ایران به کرسی می نشیند یا AFC؟

به گزارش مجله بیزبینگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان ملاقات استقلال برابر الکویت و همچنین بازی شهر خودرو با الرفاع انتخاب کرد و این درحالی است که باشگاه های ایرانی اصرار دارند که در زمین بی طرف بازی نخواهند کرد. آیا AFC این بار رای خود را به خاطر ایران تغییر می دهد؟

قطر میزبان استقلال-الکویت و شهرخودرو-الرفاع، حرف ایران به کرسی می نشیند یا AFC؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کوره آنلاین، انتها میزبان ملاقات استقلال - الکویت و شهرخودرو - الرفاع انتخاب شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ای که امروز (دوشنبه) تشکیل داد قطر را به عنوان میزبان این دو ملاقات انتخاب کرد.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو ملاقات 25 ژانویه (5 بهمن) برگزار خواهند شد.

سایت الرای کویت هم تاکید نمود که قطر میزبانی نهایی این ملاقات شده است.

به گزارش خبرنگاران، انتخاب قطر به عنوان میزبان ملاقاتهای پلی آف نمایندگان ایران این مساله در نامه پیشنهادی AFC به فدراسیون فوتبال ایران هم آمده بود ولی رسانه های عربی در حالی از نهایی شدن میزبانی قطر برای این ملاقاتها خبر می دهند که باشگاه های ایرانی امروز با جدیت اعلام کردند که تنها در ایران از حریفان پذیرایی خواهند کرد. اکنون باید دید که در نهایت آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را تغییر خواهد داد یا نه.

برخی از سایت ها و کارشناسان عربی تاکید دارند که AFC به هیچ عنوان رای خود را تغییر نمی دهد و انصراف تیم های ایرانی عواقب بسیار بدی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 723

به "قطر میزبان استقلال-الکویت و شهرخودرو-الرفاع، حرف ایران به کرسی می نشیند یا AFC؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر میزبان استقلال-الکویت و شهرخودرو-الرفاع، حرف ایران به کرسی می نشیند یا AFC؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید