محسن بهاروند سفیر تازه ایران در لندن یکشنبه وارد محل ماموریت می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، محسن بهاروند سفیر نو جمهوری اسلامی ایران در لندن فردا (یکشنبه) وارد محل ماموریتش می گردد.

محسن بهاروند سفیر تازه ایران در لندن یکشنبه وارد محل ماموریت می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید مهدی حسینی متین کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن امشب (شنبه) از عزیمت محسن بهاروند سفیر تازه جمهوری اسلامی ایران در روز یکشنبه به انگلیس اطلاع داد.

وی نوشت که بهاروند سفیر تازه ایران در لندن بعد از تقدیم استوارنامه خود به ملکه انگلیس، روز سه شنبه فعالیت دیپلماتیکش را در این سمت شروع خواهد نمود.

حسینی متین برای محسن بهاروند در این سمت آرزوی موفقیت نموده است.

بهاروند پیش از این عهده دار معاونت امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه بود. او جایگزین حمید بعیدی نژاد سفیر قبلی ایران در انگلیس شده است. محسن بهاروند بعلاوه قبل از معاونت، دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه بود.

سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی هفتم تیر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره معرفی سفیر ایران در انگلیس گفته بود: درباره تبادلات سفرا همه آن چه اجرا شده مربوط به سال گذشته است و چندین ماه است صدور ویزا و آگرمان در دستورکار بوده است و زمانی اعزام نهایی گردد اطلاع رسانی می کنم.

حمید بعید ی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن 16 فروردین ماه امسال در توئیتی از انتها ماموریتش در انگلستان به اسم سفیر جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد و نوشت: با انتها ماموریتم به اسم سفیر کشور عزیزم در انگلستان، مایلم از همه بخش های دیپلماتیک، رسانه ای و مالی برای همکاری هایشان قدردانی کنم. برای همه آنها موفقیت و سلامتی در زندگی شخصی و حرفه ایشان را آرزومندم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1751

به "محسن بهاروند سفیر تازه ایران در لندن یکشنبه وارد محل ماموریت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن بهاروند سفیر تازه ایران در لندن یکشنبه وارد محل ماموریت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید