مذاکرات فرستاده ویژه آمریکا با مقامات سودانی

به گزارش مجله بیزبینگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور سودان با مقامات خارطوم درباره نتایج حذف نام سودان از فهرست حامیان تروریسم به گفت وگو نشست.

مذاکرات فرستاده ویژه آمریکا با مقامات سودانی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سودان، دونالد بوث که به سودان سفر نموده است در ملاقات با مقامات بلند پایه خارطوم گفت: سودان برای استقبال از سرمایه گذاری خارجی آماده باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فرستاده ویژه آمریکا در امور سودان در اولین ملاقات خود با مقامات ارشد خارطوم دیروز با وزیر صنعت و تجارت سودان درمحل سفارت آمریکا درخارطوم ملاقات کرد.

این سفارتخانه در صفحه رسمی خود در فضای مجازی نوشت: بوث به وزیر صنعت و تجارت سودان گفت که پس از حذف نام خارطوم از فهرست حامیان تروریسم سودان آماده استقبال از سرمایه گذاران خارجی باشد.

فرستاده ویژه آمریکا در امور سودان در همان روز با معاون وزیر کار و توسعه سودان ملاقات و درباره موضع خارطوم در قبال اجرای پیمان های بین المللی کار، اقدامات وزارت کار و توسعه سودان برای اصلاح قوانین و آماده سازی بسترهای لازم برای سرمایه گذاری خارجی در این کشور به گفت وگو نشست.

قرار است بوث سه شنبه (امروز) با وزیر دارایی سودان درباره نتایج حذف نام این کشور از فهرست حامیان تروریسم به گفت وگو بنشیند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سودان، مذاکرات فرستاده ویژه آمریکا در امور سودان با مقامات خارطوم تا پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت و قرار است بوث با ژنرال عبدالفتاح برهان رئیس شورای حاکمیتی و عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان ملاقات و گفت وگو کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1339

به "مذاکرات فرستاده ویژه آمریکا با مقامات سودانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات فرستاده ویژه آمریکا با مقامات سودانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید