مرادی: برای تصویب طرح قیر رایگان به مجلس فشار می آورند! ، سرنوشت نامشخص در صورت توزیع رایگان خبرنگاران

به گزارش مجله بیزبینگ، یک کارشناس مالی گفت: تصویب طرح توزیع قیر رایگان در مجلس به جهت به وجود آمدن بستری برای رانت و فساد به صلاح کشور نیست.

مرادی: برای تصویب طرح قیر رایگان به مجلس فشار می آورند! ، سرنوشت نامشخص در صورت توزیع رایگان خبرنگاران

حسن مرادی؛ کارشناس حوزه نفت و انرژی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران در مورد پیامدهای طرح توزیع قیر رایگان برای اقتصاد کشور گفت: تجربه ثابت نموده، توزیع هر کالایی به روش سهمیه ای به بستری برای بروز فساد در آن حوزه تبدیل خواهد شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به دلایل موافقت نمایندگان برای تصویب این طرح نیز اضافه نمود: متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای سروسامان بخشیدن به شرایط راه وجاده حوزه انتخابیه خود با طرح توزیع رایگان قیر موافق هستند.

مرادی اضافه نمود: مطالباتی که از طرف حوزه انتخابیه نمایندگان وجود دارد، او را مجبور می نماید تا برای سرپوش گذاشتن بر مطالبات و کاهش فشار، امتیازاتی را در اختیار بعضی افراد قرار دهد که قیر نیز از این موارد است.

این کارشناس نفت و انرژی ادامه داد: کارشناسان با این شیوه توزیع، مخالف هستند و آن را به صلاح کشور نمی دانند چرا که کسی از سرنوشت توزیع قیر با این روش، خبر نخواهد داشت.

وی در خاتمه در مورد اقدامات لازم برای کاهش رانت توزیع قیر رایگان در صورت تصویب در صحن علنی گفت: توزیع بی برنامه و بی هدف قیر به صورت رایگان، موجب ایجاد رانت و فساد در کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1574

به "مرادی: برای تصویب طرح قیر رایگان به مجلس فشار می آورند! ، سرنوشت نامشخص در صورت توزیع رایگان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: برای تصویب طرح قیر رایگان به مجلس فشار می آورند! ، سرنوشت نامشخص در صورت توزیع رایگان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید