مرگ 739 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش مجله بیزبینگ، وزیر بهداشت انگلیس از فوت 739 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

مرگ 739 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس روز آدینه گفت طی 24 ساعت گذشته 739 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور جان باخته اند.

با احتساب آمارهای جدید وزارت بهداشت انگلیس، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به بیش از 27500 نفر رسیده است.

آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

هفته گذشته نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد؛ این رقم بیش از 2 برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه 22 آوریل) بود.

بر اساس آمارهای رسمی، انگلیس در حال حاضر از لحاظ میزان مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا، پس از کشورهای آمریکا و ایتالیا در رتبه سوم دنیا قرار گرفته است.

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز 177 هزار نفر اعلام نموده است. طی 24 ساعت گذشته 6200 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس گزارش شده است.

.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1003

به "مرگ 739 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 739 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید