معجزات بغل کردن را جدی بگیرید!

به گزارش مجله بیزبینگ، بغل کردن و در آغوش گرفتن یک عمل احساسی از طرف انسان ها است که تعابیر مختلفی می توان برای آن در نظر گرفت.

معجزات بغل کردن را جدی بگیرید!

این سوال که چرا آغوش گرفتن یکدیگر اهمیت دارد مانند این است که بپرسیم چرا باید آب نوشید. در واقع همان گونه که آب ما را زنده نگه می دارد و هیچ انسانی نمی تواند فاقد دریافت آب زنده بماند، در آغوش کشیدن نیز ما را زنده نگه می دارد. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب از خبرنگاران به فواید بغل کردن بپردازیم.

فواید بغل کردن

بغل کردن آرامش بخش است و استرس را درمان می نماید اما فواید در آغوش گرفتن تنها برای آرامش روان نیست و تاثیرات فوق العاده ای در زیبایی و تسکین بعضی دردها خواهد داشت.

بغل کردن استرس را کاهش می دهد

هنگامی که دوست یا یکی از اعضای خانواده با عاملی دردناک یا ناخوشایند روبه رو است، او را در آغوش بگیرید. متخصصین روانشناس معتقدند: پشتیبانی از شخص دیگر به وسیله لمس می تواند به کاهش استرس او یاری زیادی کند.

در آغوش گرفتن از شما در برابر بیماری ها محافظت کند

تاثیرات کاهش دهنده استرس در آغوش گرفتن نیز ممکن است برای حفظ سلامتی شما موثر باشد. در مطالعه ای که بر روی بیش از 400 بزرگسال در خصوص فواید بغل کردن انجام شد، محققان دریافتند که بغل کردن احتمال ابتلا به بیماری را در فرد کاهش دهد.

در آغوش گرفتن می تواند سلامت قلب شما را تقویت کند

روانشناسی بغل کردن تاکید زیادی بر سلامت جسمانی به واسطه در آغوش گرفتن دارد. در واقع از فواید بغل کردن این است که می تواند برای سلامت قلب شما خوب باشد. این دقیقا به خاطر احساس آرامش و اطمینان بیشتری است که در زمان در آغوش گرفتن به شما دست می دهد.

بغل کردن می تواند شما را شادتر کند

بغل کردن عاشقانه باعث عمیق تر شدن رابطه زوجین می گردد و این به علت ترشح هورمون اکسی توسین است. اکسی توسین یک ماده شیمیایی در بدن است که دانشمندان گاهی اوقات آن را هورمون در آغوش گرفتن نیز می نامند. هورمونی که باعث شادی می گردد. سطح اکسی توسین در بدن زوجین با در آغوش گرفتن یکدیگر بیشتر می گردد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟ سر بزنید.

آغوش گرفتن یاری می نماید ترس های خود را کاهش دهید

دانشمندان دریافته اند که لمس کردن می تواند اضطراب را در افرادی که عزت نفس پایین دارند، کاهش دهد. جالب است که بغل کردن می تواند، افرادی را که به علت مرگ نزدیکان خود در انزوا فرو رفته اند را از انزوا درآورد. آن ها دریافتند که حتی لمس کردن یک جسم بی جان مانند یک خرس عروسکی به کاهش ترس های مردم در خصوص وجود آن ها یاری می نماید.

بغل کردن به شما یاری می نماید با دیگران ارتباط برقرار کنید

لمس کردن یک روش مهم دیگر است که مردم می توانند با آن پیغام ها را به یکدیگر ارسال نمایند. دانشمندان دریافته اند که یک غریبه با لمس کردن قسمت های مختلف بدن، قادر به بیان طیف گسترده ای از احساسات خود به فرد دیگر است.

قوانین بغل کردن چیست؟

اولین قانون این است که هرکسی را در آغوش نگیرید. برای خود حریم شخصی داشته باشید و هر شخصی را در آغوش نگیرید مگر اینکه با او صمیمی باشید. قانون دوم که می تواند مفید باشد این است که زیاد در آغوش افراد نمانید مگر اینکه از اعضای خانواده شما هستند یا تعلقات عاشقانه به هم دارید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مردان همواره وفادار می مانندرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2219

به "معجزات بغل کردن را جدی بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزات بغل کردن را جدی بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید