مقاله: انواع کابینت آشپزخانه در عملیات بازسازی

به گزارش مجله بیزبینگ، با وجود اینکه در سال های اخیر کابینت های آشپزخانه مدرن هواداران زیادی پیدا نموده است، اما همچنان کابینت کلاسیک آشپزخانه صندلی خود را در بین هواداران حفظ نموده است کابینت کلاسیک آشپزخانه مناسب برای سلیقه هایی ست که عاشق طرح های اصیل سنتی و ظریف ایرانی هستند. تنوع طرح های کابینت کلاسیک آشپزخانه بسیار زیاد بوده و رنگ های مورد استفاده در این سبک از طراحی معمولاً گرم است.

مقاله: انواع کابینت آشپزخانه در عملیات بازسازی

مواد تشکیل دهنده کابینت های گلاس از ام دی اف خام است که روکشی از جنس پلاستیک به نام پلکسی گلاس دارد. البته به دلیل ارزان تر شدن و مالی تر شدن این نوع از کابینت سمت دیگر کابینت های گلاس با لایه های ارزانتری پوشیده شده است.

به طور کلی کابینت آشپزخانه شامل انواع مختلفی می گردد. از کابینت های چوبی ام دی اف گرفته تا کابینت های جدید تری مانند کابینت آشپزخانه ام دی اف، کابینت آشپزخانه ممبران و کابینت آشپزخانه هایگلاس. در ادامه این مقاله شما را با کابینت های آشپزخانه هایگلاس ممبران، ام دی اف و کلاسیک آشنا خواهیم کرد، پس تا خاتمه همراه ما باشید.

سطح کابینت آشپزخانه هایگلاس با لایه براق پوشیده شده است؛ بنابراین سطح آنها نور را بازتاب می نماید. به همین جهت این نوع از کابینت ها برای آشپزخانه های کم نور و کوچک می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

علاوه بر آن به دلیل اینکه جنس ام دی اف معمولا در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، انتخاب مناسبی برای محیط آشپزخانه است. مزیت های کابینت آشپزخانه ام دی اف فقط به موارد فوق ختم نمی گردد و می توان مزایای دیگری از جمله موارد زیر را برشمرد:

منبع مقاله: انواع کابینت آشپزخانه در عملیات بازسازی

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1700

به "مقاله: انواع کابینت آشپزخانه در عملیات بازسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انواع کابینت آشپزخانه در عملیات بازسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید