مهاجری: غیرت، حرف اول را مقابل استقلال می زند

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی ماشین سازی می گوید که تمرینات تیمش بر اساس نقاط قوت و ضعف استقلال طرح ریزی شده بود و امیدوار است برابر استقلال امتیاز لازم را به دست آورد.

مهاجری: غیرت، حرف اول را مقابل استقلال می زند

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی تبریز درباره تقابل تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی برابر نساجی که بازیکنان ما در آن بازی، عملکرد خوبی داشتند، تمرینات خوبی را سپری کردیم. بازی برابر استقلال و پرسپولیس انگیزه های خاص خودش را دارد. تمرینات ما بر اساس نقاط قوت و ضعف استقلال طرح ریزی شده بود که به امید خدا اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند و داور هم عدالت را رعایت کنند، فکر می کنم بازیکنان ماشین سازی روز سختی را برابر استقلال رقم خواهند زد. باشگاه هم حمایت کرده است. امیدوارم بتوانیم امتیاز لازم را از این بازی به دست بیاوریم.

او ادامه داد: برای این بازی محروم و مصدوم نداریم. یکسری مصدومیت جزئی وجود دارد اما بازدارنده برای بازیکنان نیست. استقلال هم در رقابت های اخیر خود نتایج خوبی گرفته اما برای هم غیرت حرف اول را برای بازیکنان ما می زند و امیدوارم در این بازی پیروز عمل کنیم.

مهاجری درباره برنامه ریزی سازمان لیگ گفت : برنامه ریزی سازمان لیگ مثل این می ماند که شما مسیری را با سرعت 150 تا می روید و بعد یک مانع پیش رویتان قرار می گیرد و باید سریع واکنش نشان دهید. مثلاً بازی ما برابر نفت مسجد سلیمان تاریخش تغییر می کند. بازی برابر سایپا زمان و تاریخش تغییر می کند. این مسائل زیبنده سازمان لیگ نیست و شکل خوبی برای فوتبال ما ندارد و امیدوارم سازمان لیگ در این چند بازی مدیریت خودش را انجام دهد تا اتفاقی خاصی پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 140

به "مهاجری: غیرت، حرف اول را مقابل استقلال می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: غیرت، حرف اول را مقابل استقلال می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید