مهدوی کیا سرمربی تیم امید است، پنجره تیم های بدهکار باز نمی گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، حسن کامرانی فر بعد از برگزاری ملاقات سوپر جام فوتبال ایران گفت: از میزبانی سیرجان تشکر می کنم و به دو تیم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند خدا قوت می گویم.

مهدوی کیا سرمربی تیم امید است، پنجره تیم های بدهکار باز نمی گردد

وی در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال و مشکلاتی که دارد گفت: هیچ وقت فدراسیون فوتبال خودش را جدا از ارکان نظام نمی داند. از دولت و نمایندگان مجلس و وزارت ورزش که خیلی خوب یاری کردند به فوتبال تشکر می کنم. در جهت یکساله ای که برای تحقق اهداف مد نظر فیفا داشتیم همه یاری کردند و امیدوارم در این جهت بتوانیم این کار را تا سرانجام ادامه دهیم.

کامرانی فر در خصوص تناقض هایی که به خاطر اظهار نظر مسئولان وجود دارد گفت: بزودی جلسه ای برگزار خواهد شد تا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد رفع گردد.

وی در خصوص تیم امید گفت: شرایط این تیم خیلی خوب است و هیچ مسئله ای ندارد. در یکی از روزهای فیفا تمریناتش با مهدی مهدوی کیا شروع خواهد شد. این تیم با تمام توان و قدرت در مسابقات آینده شرکت خواهد نمود. خودم با آقای مهدوی کیا در تماس هستم و برنامه را با ایشان هماهنگ می کنم و هیچ بحثی در خصوص استعفا مطرح نشده است. استعفایی هم که عنوان کردند مربوط به کمیته فنی فیفاست که با نظر شخصی از این کار کناره گیری کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت هایش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاهی که بدهی دارند پنجره شان باز نخواهد شد و اجازه ثبت قرارداد بازیکن تازه هم نخواهند داشت. بعضی بازیکنان و مربیان داخلی که از تیم ها طلب دارند نامه هایی به فیفا زده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2029

به "مهدوی کیا سرمربی تیم امید است، پنجره تیم های بدهکار باز نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا سرمربی تیم امید است، پنجره تیم های بدهکار باز نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید