مهدی مومنی: روح و روان بازیکنان پیکان به هم ریخته بود، امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم

به گزارش مجله بیزبینگ، مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم و نتایج خوبی در نیم فصل دوم بگیریم.

مهدی مومنی: روح و روان بازیکنان پیکان به هم ریخته بود، امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: ما شرایط بدی نداشتیم، اما متأسفانه تعطیلی ها برای ما خوب نبود. متاسفانه شش باخت پیاپی آوردیم و در هفته هایی که نتیجه نمی گرفتیم روح و روان بازیکنان پیکان به هم ریخته بود. مسئله مهم این بود که حداقل در یک بازی نتیجه بگیریم تا شرایط تغییر کند، ولی این اتفاق نیفتاد. وقتی تیمی روی دور باخت باشد همه چیز به هم می ریزد.

هافبک تیم فوتبال پیکان درباره قطع همکاری باشگاه پیکان با مجید جلالی تاکید نمود: آقا مجید برای پیکان زحمت کشید و ما اصلاً دوست نداشتیم چنین شرایطی ایجاد گردد تا کار به جدایی ایشان برسد. نمی دانم چرا چند هفته پیاپی باختیم. ما در چند بازی واقعاً از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم، اما متأسفانه شکست خوردیم و روند تیم تغییر نکرد.

مومنی در رابطه با عملکرد خودش در نیم فصل اول تأکید کرد: قبل از شروع فصل که دستم شکست و چند هفته غایب بودم. من از هفته پنجم به تیم اضافه شدم و شرایط خوبی تا هفته های دهم یا یازدهم داشتم. چند بازی هم عملکرد معمولی داشتم و یکی دو بازی هم نیمکت نشین شدم. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد طبیعتاً عملکرد بازیکن هم تحت تأثیر این موضوع قرار می گیرد.

وی در خصوص اینکه می گویند قرار است پیکان نیم فصل دوم را با راهنمایی جواد نکونام شروع کند، گفت: ما هم این موضوع را به وسیله رسانه ها شنیدیم و هنوز که سرمربی انتخاب نشده است. امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم و نتایج خوبی در نیم فصل دوم بگیریم. تیم ما احتیاج به این دارد تا روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار گردد و می توانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 80

به "مهدی مومنی: روح و روان بازیکنان پیکان به هم ریخته بود، امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی مومنی: روح و روان بازیکنان پیکان به هم ریخته بود، امیدوارم با سرمربی جدید به آرامش برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید