مهدی پور بهترین بازیکن استقلال مقابل الدحیل

به گزارش مجله بیزبینگ، هدی مهدی پور هافبک استقلال، در برابر الدحیل عملکرد قابل توجهی از خود ارائه داد و عنوان بهترین بازیکن تیمش را به خود اختصاص داد.

مهدی پور بهترین بازیکن استقلال مقابل الدحیل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال و الدحیل در دیداری جذاب و پر گل به تساوی 2 - 2 رسیدند تا معادلات این گروه هر هفته به مسابقه بعدی کشیده گردد و اکنون بجز الشرطه، سایر تیم های گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

در این بازی، فرهاد مجیدی دست به یک تغییر عظیم در میانه میدان تیمش زد. او با نیمکت نشین کردن مسعود ریگی، مهدی مهدی پور را از ابتدا به میدان فرستاد و این بازیکن عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن استقلال را تصاحب کرد.

مهدی پور در این بازی در وسط زمین بی نقص ظاهر شد و مانع از بازی سازی بازیکن های سطح بالای تیم حریف شد. دو گلی که استقلال دریافت کرد، هر دو از روی ضربات کاشته به دست آمدند در حالیکه در بازی قبلی، هر 4 گل تیم قطری در جریان بازی به ثمر رسیدند.

مهدی پور در این مسابقه 85 درصد پاس صحیح داشت و یک بار نیز با یک پاس کلیدی هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد. او در بخش دفاعی نیز درخشان ظاهر شد و 7 عملکرد دفاعی پیروز از خودش به جای گذاشت. او 2 بار بازیکنان الدحیل را با دریبل از پیش روی برداشت و 2 بار نیز به روی دروازه رقیب سانتر کرد

.

در انتها مهدی پور که نقش ویژه ای در مرکز زمین داشت و به خوبی جای خالی ریگی را پر نموده بود، با کسب نمره 7.6 عنوان بهترین بازیکن استقلال را از آن خود کرد تا مجیدی نیز در بازی های آینده روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1659

به "مهدی پور بهترین بازیکن استقلال مقابل الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور بهترین بازیکن استقلال مقابل الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید