مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه رازی به اتمام رسید

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مهلت تخلیه اتاق ها برای دانشجویانی که در خوابگاه ها اسکان ندارند، به اتمام رسیده و وسایل دانشجویانی که اقدام به تخلیه نکردند، به انبار های دانشگاه منتقل می گردد.

مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه رازی به اتمام رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محسن سعیدی، معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد جزئیات فعالیت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی در خوابگاه های دانشگاه رازی اسکان ندارد، اما از ستاد مبارزه با کرونای استان مجوز گرفتیم که حدود 16 دانشجوی دکتری، از شنبه، چهارم مردادماه در این خوابگاه ها اسکان پیدا نمایند.

سعیدی اضافه نمود: این اسکان فقط شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی می گردد که سرانجام نامه و تحقیق و فعالیت آزمایشگاهی دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: این دانشجویان حداکثر تا سه هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در خوابگاه ها اسکان داده می شوند و این اسکان به این نحو بوده که در هر اتاق فقط یک نفر ساکن می گردد.

وی یادآور شد: مهلت تخلیه اتاق ها برای دانشجویانی که در خوابگاه ها اسکان ندارند، به اتمام رسیده و وسایل دانشجویانی که اقدام به تخلیه اتاق نکردند، به انبار های دانشگاه انتقال پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1158

به "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه رازی به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه رازی به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید