نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم، فناوری دانش بنیان راه چاره افزایش درآمد کشور

به گزارش مجله بیزبینگ، ربیعی گفت:نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم و تنها چیزی که می تواند درآمد کشور ما را فزاینده کند نوآوری و خلاقیت در فناوری است.

نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم، فناوری دانش بنیان راه چاره افزایش درآمد کشور

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، علی ربیعی سخنگوی دولت در سخنرانی اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت توانبخشی صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: اتحاد بین شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها بسیار مهم است چرا که ما در شرایط سختی هستیم که کشور تا به حال تجربه نکرده بود.

او در ادامه گفت: نباید بگذاریم این شرایط سخت بر ما غالب گردد بلکه همواره باید رو به رشد و شکوفایی حرکت کنیم.

سخنگوی دولت اعلام کرد: ما به دنبال این هستیم که تحت هیچ شرایطی با کسری بودجه نداشته باشیم و تنها چیزی که می تواند بودجه و درآمد کشور ما را فزاینده کند نوآوری و خلاقیت در فناوری هاست و امیدواریم بتوانیم سبب رشد دو چندان شرکت های کوچک و خرد شویم.

ربیعی گفت: همواره میخواهیم شغل های کوچک را پرورش دهیم و به دنبال سرمایه گذاری های کلان نیستیم حتی اگر در این شرایط تحریم هم نبودیم باز هم برای اشتغال جوانان نیازمند همین شرکت های خرد بودیم و در تحریم ها این شرکت های خرد راه چاره ایجاد اشتغال هستند.

سخنگوی دولت گفت : از مباحث مهم دیگر دانشگاه ها هستند قطعاً ما از دانشجویان و دانشگاه ها توقع دیگری داریم و هنر فعالیت اجتماعی و خلاقیت در دانشگاه ها همواره باید رو به رشد باشد چرا که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او اضافه کرد: این روزها نشاط اجتماعی لازمه کشور است و نقش دانشگاه ها امروزه بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه تا به الان نتایج بسیار خوبی داشته اند و این را باید ارج بنهیم و 16 آذر را گرامی می داریم .

ربیعی اظهار کرد: ارزش انسانی یک جامعه با اهمیت دادن به حوزه صنعت توانبخشی آن سنجیده می گردد چراکه کار در این حوزه کارآفرینی اخلاقی و انسانی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 596

به "نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم، فناوری دانش بنیان راه چاره افزایش درآمد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم، فناوری دانش بنیان راه چاره افزایش درآمد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید