نسخه بتا اندروید 11 تصادفا برای بخشی از کاربران ارائه شد

به گزارش مجله بیزبینگ، شب گذشته گروهی از کاربران گزارش دادند که نسخه بتا اندروید 11 برای پیکسل 4 ایکس ال آن ها ارائه شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، این نسخه 736 مگابایت حجم دارد. در ابتدا قرار بود این نسخه ماه گذشته در جریان مراسم گوگل I/O ارائه شود که به دلیل بحران ویروس کرونا این رویداد لغو شد و سپس گوگل تاریخ 3 ژوئن برای انتشار این نسخه انتخاب کرد. اما به دلیل اعتراضات گسترده در آمریکا، گوگل بار دیگر ناچار شده این تاریخ را به تعویق بیندازد. حالا به نظر می رسد به دلیل اشتباه فردی یکی از کارکنان گوگل، این نسخه برای گروهی از کاربران عرضه شده است.

نسخه بتا اندروید 11 تصادفا برای بخشی از کاربران ارائه شد

در این میان، سایت XDA در گزارشی تعدادی از تغییرات اعمال شده نسبت به آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان را عنوان کرده است. یکی از این تغییرات، 3 نوع شکل و شمایل مختلف برای آیکون اپلیکیشن ها است که کاربران می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند. در این میان باید به تغییر منوی مربوط به پاور هم اشاره کنیم. حالا وقتی که انگشت خود را بر روی دکمه پاور نگه می دارید، منوی موسوم به Quick Control نمایش داده می شود که کاربران با آن می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند و مثلا گجت های هوشمند خانگی را کنترل کنند. همچنین گزینه های بیشتری برای کنترل پیشنهاد اپلیکیشن ها در لانچر پیکسل ارائه شده است.

این اشتباه گوگل احتمالا باعث می شود نسخه بتا اندروید 11 در تاریخ مقرر یعنی 3 ژوئن عرضه شود یا اینکه در هر صورت به زودی ارائه خواهد شد. روی هم رفته، کاربران گوشی های پیکسل 2 و 2 ایکس ال، پیکسل 3 و 3 ایکس ال، پیکسل 3a و 3a ایکس ال، پیکسل 4 و 4 ایکس ال این نسخه بتا اندروید 11 را دریافت خواهند کرد. کاربران برای دریافت این نسخه باید در سایت مربوط به این پروژه ثبت نام کنند. سال گذشته کاربران گوشی های شرکت های مختلفی می توانستند نسخه بتا اندروید 10 را نصب کنند و احتمالا امسال هم شاهد تکرار چنین موضوعی خواهیم بود. البته هنوز فهرست گوشی های سازگار با این نسخه اعلام نشده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1067

به "نسخه بتا اندروید 11 تصادفا برای بخشی از کاربران ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بتا اندروید 11 تصادفا برای بخشی از کاربران ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید