نفت آبادان صفر - استقلال صفر ، وداع تلخ آبی ها با جام هجدهم

به گزارش مجله بیزبینگ، استقلال در شبی که می توانست نهایت بهره را از تساوی پرسپولیس و سپاهان ببرد خود نیز با تساوی میدان بازی با صنعت نفت آبادان را ترک کرد تا به کلی شانس قهرمانی را از کف بدهد.

نفت آبادان صفر - استقلال صفر ، وداع تلخ آبی ها با جام هجدهم

شنبه، 1398،2،21، هفته بیست و نهم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم تختی آبادان، ساعت:21:30، تماشاگر:15هزار نفر

صنعت نفت آبادان: صفر

استقلال: صفر

داور: محمدرضا اکبریان

یاری ها: مهدی الوندی،جلیل شعرانی

اخطارها: آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، مرتضی تبریزی(استقلال)، حسین ساکی، رضا جبیره، محمد قریشی(نفت آبادان)

اخراج: فرهادمجیدی(استقلال)(70)

بازیکن برتر: روح الله باقری(استقلال)

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی(70 رضا جبیره)، محمدرضا غبیشاوی(عزیز سیدوکوف 64)، برانکو ویلیسیوس، مصلح مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی، جاناتان بواریتو، حسین ساکی

سرمربی: پائولوسرجیو

استقلال: سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، پژمان منتظری، ووریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، پاتوسی، مهدی قائدی، اسماعیل گونسالوس(26مرتضی تبریزی)، گادوین منشا(46روح الله باقری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

تقابل استقلال-صنعت نفت آبادان را باید یکی از اضلاع مهم بازی های هفته ماقبل آخر لیگ نامید. دیداری که به جهت کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا برای آبی های پایتخت از اهمیت بالایی برخورداربود. این بازی در خوشبینانه ترین حالت ممکن می توانست استقلال را به سمت قهرمانی لیگ سوق دهد ودر بدبینانه ترین شکل ممکن حتی از کسب سهمیه دور کند. با این استدلال ها آبی ها رخ در رخ تیم دونده صنعت نفت نهاده شدند تا شانس های خود را آزمایش نمایند. درعین حال اما این صنعت نفت بود که حملات تیز و برنده ای روی دروازه استقلال ترتیب می داد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به دقیقه 11اشاره کرد که میلاد جهانی درشرایط تک به تک با حسینی نهاده شد یا موقعیت 2 دقیقه بعد که غبیشابی به دست آورد و با خوش شانسی مهمان از کف میزبان پرید. درنیمه دوم نیز ورود روح الله باقری موقعیت های متعددی را برای استقلال ایجاد کرد اما در نهایت استقلال به آنچه می خواست نرسید و آبی ها فرصت سوزی دوباره ای را رقم زدند و نتوانستند از تساوی پرسپولیس و سپاهان بهره ببرند و به کلی با جام قهرمانی وداع کردند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 159

به "نفت آبادان صفر - استقلال صفر ، وداع تلخ آبی ها با جام هجدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان صفر - استقلال صفر ، وداع تلخ آبی ها با جام هجدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید