نکونام: مقابل پرسپولیس از بازیکنان جدیدمان استفاده می کنیم، از داور خواهش می کنم خوب قضاوت کند

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تنها خواهش ما از تیم داوری این است که برترین قضاوت شان را مثل گذشته انجام دهند.

نکونام: مقابل پرسپولیس از بازیکنان جدیدمان استفاده می کنیم، از داور خواهش می کنم خوب قضاوت کند

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل پرسپولیس در سوپرجام گفت: تشکر می کنم از هیئت فوتبال سیرجان و باشگاه گل گهر که این شرایط را فراهم کردند تا فردا یک بازی خوب برگزار گردد. خشنودیم که اینجا حضور داریم و باعث افتخار است که در سوپر جام حضور داریم. تنها تیم ایرانی هستیم که در 4 جام سال جاری حضور داشتیم. برای هر 4 جام کوشش کردیم و تا آخر ادامه خواهیم داد تا به پیروزیت برسیم.

وی اضافه نمود: این بازی سخت و سنگینی برای دو تیم است. یک بازی است و یک جام، همین موضوع باعث می گردد اهمیت بازی خیلی زیاد گردد. دو تیم در آخرین بازی شان مقابل هم در لیگ بازی نموده اند و شناخت کافی از هم دارند. در این بازی باید از اشتباهات حریف و فرصت هایمان استفاده و همچون بازی قبل باید خیلی با تمرکز و خوب بازی کنیم تا به نتیجه برسیم. به بازیکنان گفتم که باید در این بازی تمرکز داشته باشند و مقابل تیم حرفه ای حریف خوب بازی کنیم تا در آخر خشنود باشیم.

نکونام توضیح داد: آنطور که شنیدم فردا آقای اکبریان قضاوت آخرش را خواهد داشت و قرار است بعد از این بازی به همراه یاری های شان از دنیای داوری خداحافظی نمایند. از همین جا برای سال ها قضاوت خوب شان در فوتبال ایران از آنها تشکر می کنم و امیدوارم در آینده و در زندگی شخصی شان پیروز باشند. تنها خواهش ما این است که فردا برترین قضاوت شان را مثل دیگر قضاوت های شان داشته باشند، چون نگاه ها در بازی تیم های بزرگ فرق دارد و فردا نیز همین طور خواهد بود. امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که لیاقت پیروزی را دارد، پیروز گردد.

سرمربی فولاد درباره زمان برگزاری این بازی، بیان کرد: برنامه سازمان لیگ را تا آخر فصل نداریم ولی معمولا این بازی (سوپر جام) در ابتدای فصل یا نیم فصل برگزار می گردد. با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد تصمیم گرفته شده، بازی فردا برگزار گردد.

نکونام درباره اینکه در بازی فردا از بازیکنان جدیدش استفاده می نماید، توضیح داد: باید از مدیریت باشگاه و آقای ابراهیمی رئیس کارخانه و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که بعد از دو سال که نتوانستیم بازیکن جذب کنیم، نفراتی جذب کردیم که در ادامه به ما یاری خواهند کرد. بازیکنانی که جذب کردیم برترین ها هستند و در کنار دیگر بازیکنان خوب مان به تیم یاری می نمایند. در بازی فردا قطعا از آنها استفاده می کنیم و امیدوارم فردا با حضورشان به پیروزیت برسیم.

نکونام درباره اینکه از عملکرد باشگاه در جابجایی و بازیکنانی که جذب شده اند راضی است، گفت: دو نکته وجود دارد، یکی اینکه ما دو پنجره بازیکن نگرفتیم و سال های سختی را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا برسیم و الان کمترین حق مان بوده که بازیکن بگیریم. تیم های دیگر در این مدت بارها بازیکن گرفتند و بازیکنان تاپ را جذب نموده اند. علاوه بر این نیم فصل طوری نیست که بگوییم هر بازیکنی را باید جذب کنیم. نسبت به بازیکنانی که می توانستیم جذب کنیم برترین ها را جذب کردیم و قطعا در تیم ما برترین عملکردشان را خواهند داشت. دوست ندارم نام بیاورم ولی خیلی از بازیکنان در فولاد احیا و به بازیکنان بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شدند. این بازیکنان نیز با توجه به اینکه بزرگ هستند و در باشگاه های بزرگ نیز بازی نموده اند در فولاد پیروز خواهند شد. هنوز احتیاج به جذب بازیکن داریم و بعد از سوپرجام مذاکرات مان را ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2056

به "نکونام: مقابل پرسپولیس از بازیکنان جدیدمان استفاده می کنیم، از داور خواهش می کنم خوب قضاوت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: مقابل پرسپولیس از بازیکنان جدیدمان استفاده می کنیم، از داور خواهش می کنم خوب قضاوت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید