هانسی فلیک: اتلتیکو مادرید تیم منظمی است؛ می خواهیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان پیروز باشیم

به گزارش مجله بیزبینگ، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تکرار دستاوردهای فصل گذشته تیمش را بسیار سخت می داند.

هانسی فلیک: اتلتیکو مادرید تیم منظمی است؛ می خواهیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان پیروز باشیم

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در آلیانتس آرنا به مصاف هم می فرایند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وب سایت یوفا، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این ملاقات گفت:

می خواهیم در این فصل لیگ قهرمانان تا جای ممکن پیروز ظاهر شویم. تکرار دستاورد فصل گذشته به شدت سخت است. رقبای بسیار خوب و زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و ما باید بازی به بازی فکر کنیم. وقت زیادی برای تمرین نداشته ایم. در برابر بیله فلد، اوضاع بهتر از قبل بود اما هنوز می توانیم در بعضی شرایط ها بهتر شویم. در بازی با بیله فلد با توپ خیلی خوب کار کردیم و بسیار راضی بودم.

آلفونسو دیویس کمی افت داشته است؛ لوکاس هرناندز خیلی خوب کار می نماید

همه بازیکنان غیر از تانگی کواسی و لروی سانه آماده و در دسترس هستند. شرایط یوسوا کیمیش؟ همه می دانند که کیمیش چه اهمیتی در بازی بایرن مونیخ دارد اما با توجه به متولد شدن فرزند دوم او، اوضاع برایش خیلی سریع پیش رفت و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه می گردد. لوکاس هرناندز می تواند در دو پست مدافع چپ و مدافع مرکزی بازی کند. او در حال حاضر در پست مدافع چپ خیلی خوب کار می نماید و به بازی بدون توپ تیم، کیفیت خاصی تزریق می نماید. به خاطر مصدومیت ها، لوکاس در فصل گذشته دوران سختی را سپری کرد اما در مقاطع پایانی فصل نشان داد که چه قابلیت هایی دارد. آلفونسو دیویس شاید کمی افت داشته است اما سرعت و پویایی او عنصر مهمی برای بایرن مونیخ است. در تمرینات امروز، دیویس دوباره خیلی خوب کار کرد. افت مقطعی برای بازیکن جوانی که فصلی بسیار خوب و پرفشار را سپری کرد، طبیعی است. داگلاس کاستا؟ در همان روزهای اول، او نشان داد که چه توانایی هایی دارد. سانترها و شوت های او عالی است. هدف ما این است داگلاس کاستا را به صد درصد آمادگی برسانیم و در آن صورت داگلاس می تواند یاری بزرگی برای تیم باشد. خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی را در تیمم دارم.

اتلتیکو مادرید یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارد

بازی کردن با اتلتیکو مادرید در اولین بازی گروه نکته جالبی است. دیگو سیمئونه توانسته همچنان باعث پیشرفت تیمش گردد. آن ها یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارند و در خط حمله هم کیفیت بالایی دارند. بنابراین باید در دفاع مستحکم باشیم و حریف را هم تحت فشار قرار دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی بررسی نموده ایم. به چیزهایی که در گذشته رخ داده، اهمیتی نمی دهم. اتلتیکو در این فصل فقط دو گل خورده و این یعنی آن ها فوتبال منظمی بازی می نمایند. ما هم طرح خود را در ذهن داریم و می خواهیم فردا آن ها را اجرایی کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1295

به "هانسی فلیک: اتلتیکو مادرید تیم منظمی است؛ می خواهیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان پیروز باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانسی فلیک: اتلتیکو مادرید تیم منظمی است؛ می خواهیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان پیروز باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید