هشدار اسپایک لی درباره انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور

به گزارش مجله بیزبینگ، اسپایک لی، کارگردان سیاه پوست آمریکایی، ترامپ را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا می داند که در صورت انتخاب دوباره او، تمام دنیا در خطر است.

هشدار اسپایک لی درباره انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اِن اِم ای، اسپایک لی کارگردان آفریقایی-آمریکایی مشهور که قرار بود رئیس هیئت داوران کن نیز باشد می گوید که از ترامپ به عنوان بدترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا یاد خواهد شد.

این فیلمساز در مصاحبه ای جدید عنوان کرده که با وجود انتقاد اتی که از دونالد ترامپ در رابطه با مدیریت ویروس همه گیر کرونا و همچنین اعتراضات ضد نژادپرستانه وجود دارد، مطمئن نیست که او در انتخابات آینده این کشور در ماه نوامبر رای بیاورد. او در مصاحبه خود می گوید: من راجع به همه چیز مطمئن نیستم. از کجا بدانیم که او (دونالد ترامپ) دوباره همه چیز و همه کس را گول نخواهد زد؟

لی ادامه داد: اگر این آدم برنده انتخابات شود، در این صورت جهان در خطر است. نه تنها آمریکا بلکه تمام جهان.

در این مصاحبه در مورد یکی از شخصیت های فیلم جدید اسپایک لی به نام خون های دا 5 صحبت و به دونالد ترامپ نسبت داده شد. او گفت که ترامپ گرایش هایی مشابه به این شخصیت دارد.

او در ادامه این مصاحبه یادآور زمانی شد که اولین بار ویدئو تا سرحد مرگ خفه شدن جورج فلوید توسط پلیس آمریکا را دیده است.

او گفت: نا خودآگاه مرگ اریک گارنر به ذهنم آمد. اریک گارنر نیز شخص 43 ساله سیاه پوستی بود که در سال 2014 توسط پلیس آمریکا در نیویورک کشته شد.

لی می گوید: این ویدئو ها به نوعی دزدگیر هستند. چرا که افراد سیاه و رنگین پوستی بدون حضور دوربین کشته می شوند. وقتی دوربینی وجود نداشته باشد هیچ ضمانتی نیست که پلیس ها مجازات می شوند. پس اگر فیلمی نباشد آن ها از این موضوع قسر در میروند.

اسپایک لی پیش از این هم ترامپ را در مصاحبه ای یک گانگستر خوانده بود که تلاش می کند یک دیکتاتور باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1095

به "هشدار اسپایک لی درباره انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اسپایک لی درباره انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید