هشدار بایدن درباره جرزنی انتخاباتی ، ترامپ شکست را نپذیرد؛ ارتش مداخله می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیش بینی کرد دانلد ترامپ شکست خود را در این انتخابات نمی پذیرد و به ناچار با دخالت نیروهای نظامی از کاخ سفید بیرون رانده می گردد.

هشدار بایدن درباره جرزنی انتخاباتی ، ترامپ شکست را نپذیرد؛ ارتش مداخله می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، جوزف بایدن که باید سوم نوامبر آینده با ترامپ برای ورود به کاخ سفید رقابت کند، از همین حالا نگران جرزنی انتخاباتی رئیس جمهوری فعلی آمریکاست. او در مصاحبه با برنامه روزانه ترور نوح مدعی شد عظیم ترین ترس و نگرانی اش این است که ترامپ نخواهد پس از شکست خوردن در انتخابات کاخ سفید را ترک کند.

بایدن به مجری و کمدین سرشناس گفت: ترامپ با اینکه خودش پیش تر به روش پستی رای داده، حالا نگران این شیوه رای گیری است و بدون سند و مدرک دموکرات ها را متهم می نماید می خواهند در در انتخابات دستکاری نمایند. من حتی به این هم فکر نموده ام که اگر ترامپ رای نیاورد و در انتخابات شکست بخورد، نتایج را نمی پذیرد و قدرت را تحویل نمی دهد اما اطمینان دارم مقام های ارشد نظامی مداخله می نمایند و او را با تمام توان از کاخ سفید بیرون می اندازند.

از سوی دیگر، یکی از مقام های ارشد کارزار انتخاباتی ترامپ ادعاهای معاون باراک اوباما را رد کرد و گفت: ما به همه اطمینان می دهیم آقای رئیس جمهوری نتایج انتخابات 2020 را هر چه باشد می پذیرد. بایدن می کوشد اعتماد به نفس اردوگاه ترامپ را خدشه دار کند. بر اساس آخرین نظرسنجی ها و پیش بینی ها، ترامپ با حدود 14 درصد آرای کمتر پشت سر بایدن واقع شده است و اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود، بعید است بتواند بار دوم وارد کاخ سفید گردد.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 هم ترامپ مدعی شده بود دموکرات ها در نتیجه انتخابات دستکاری می نمایند و پس از پیروزی بر هیلاری کلینتن هیچ سند و مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرد. او گفته بود میلیون ها نفر به شکل کاملا غیرقانونی به نامزد رقیب رای داده اند و جالب اینکه با وجود سه میلیون رای بیشتر خانم کلینتن، آقای ترامپ انتخابات را با آرای الکترال برد و وارد کاخ سفید شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1121

به "هشدار بایدن درباره جرزنی انتخاباتی ، ترامپ شکست را نپذیرد؛ ارتش مداخله می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بایدن درباره جرزنی انتخاباتی ، ترامپ شکست را نپذیرد؛ ارتش مداخله می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید