همکاری غولهای فناوری برای مبارزه با خبرهای جعلی و اطلاعات نادرست درباره کرونا

به گزارش مجله بیزبینگ، شرکت های فیس بوک ، گوگل ، مایکروسافت ، ردیت و توییتر اعلام کردند که با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا را تا حد ممکن حذف نمایند.

همکاری غولهای فناوری برای مبارزه با خبرهای جعلی و اطلاعات نادرست درباره کرونا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک ، گوگل ، یوتیوب ، مایکروسافت ، لینکدین ، ردیت و توییتر می گویند که با همکاری یکدیگر با آژانس های بهداشتی دولت همکاری می نمایند تا اطمینان حاصل نمایند که مردم اطلاعات دقیقی در خصوص ویروس کرونای جدید و COVID-19 را می بینند.

مطابق بیانیه مشترکی که روز دوشنبه در وب سایت فیس بوک منتشر شد ، این شرکت ها امیدوارند که با محتوای جعلی و مضر در سیستم عامل های خود مبارزه نمایند. بیماری عالم گیر کرونا باعث افزایش مسئولیت شرکت های عظیم فناوری برای مبارزه با خبرهای دروغین شده است. این شرکت ها از انواع روش های مبتنی بر هوش مصنوعی و روش های استفاده از اپراتور انسانی برای مبارزه با خبرهای جعلی استفاده نموده اند.

در این بیانیه آمده است: ما به میلیونها انسان یاری می کنیم تا به جای مشاهده کلاهبرداری و اطلاعات نادرست در خصوص ویروس ، اقدام به بالا بردن سطح اطلاعات خود با محتواهای معتبر موجود در سیستم عامل های ما نمایند و به روزرسانی های مهمی از هشدارهای آژانس های بهداشت بین المللی را در دسترس داشته باشند. ما از شرکتهای دیگر دعوت می کنیم به ما بپیوندند زیرا ما برای حفظ امنیت جوامع خود کوشش می کنیم.

فیس بوک و توییتر پیش از این، اقداماتی را برای ممنوعیت انتشار محتواهایی وضع نموده بودند که مدعی درمان کرونا بودند. هر دو سیستم عامل می گویند که اطلاعات مربوط به آژانس های دولتی را برای جستجوی اصطلاحات مربوط به کرونا در سیستم های خود برجسته می نمایند. گوگل نیز یک تیم واکنش جدید را برای پشتیبانی از صحت اطلاعات مرتبط با کرونا فعال نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 889

به "همکاری غولهای فناوری برای مبارزه با خبرهای جعلی و اطلاعات نادرست درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری غولهای فناوری برای مبارزه با خبرهای جعلی و اطلاعات نادرست درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید