هنر دولت روحانی تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود

به گزارش مجله بیزبینگ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی نه تنها به مسکن مهر توجه نکرد بلکه تنها هنر این دولت این بود که نام مسکن مهر را به مسکن اجتماعی تغییر داد

هنر دولت روحانی تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چوبی آماده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز مسائل حوزه راه و شهرسازی اظهار کرد: وزرایی که به مجلس می آیند باید بر اساس سیاست های کلی نظام، برنامه ششم و قانون اساسی صحبت نمایند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه وزارت راه و شهرسازی باید از شرکت های دانش بنیان به ویژه در حوزه ریلی حمایت کند اما تا به امروز اقدام موثری در این راستا انجام نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی از مسائل اساسی ما بحث بازآفرینی شهری است و وزارت راه و شهرسازی موظف است که 270 محله در شهرهای مختلف را بازآفرینی کند اما در این زمینه هم به خوبی عمل نکرده است.

کوچکی نژاد اضافه کرد: قرار بر این بود که هر سال 200 هزار واحد مسکونی روستایی بازسازی گردد و همچنین دولت 150 هزار واحد مسکونی برای بخش های کم درآمد جامعه بسازد اما در این زمینه هم به خوبی عمل نشده است.

وی متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی در جلسه رای اعتماد به نمایندگان وعده داد به حوزه مسکن مهر محرومین و افراد کم درآمد توجه خواهد شد اما دولت نه تنها مسکن مهر را قبول نداشت بلکه اقدامی برای حل مشکل مسکن مردم انجام نداد.

نماینده مردم رشت گفت: دولت روحانی نه تنها به مسکن مهر توجه نکرد بلکه تنها هنر این دولت این بود که نام مسکن مهر را به مسکن اجتماعی تغییر داد و جای تاسف دارد که حاشیه نشینی امروز به یکی از معضلات کشور تبدیل شده است.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1013

به "هنر دولت روحانی تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر دولت روحانی تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید