واکنش آمریکا به اقدام ضد ایرانی آلمان

به گزارش مجله بیزبینگ، فارس نوشت: سفیر آمریکا در آلمان در حساب توئیتری خود به خبرهای منتشر شده در واکنش به خبر رسانه های غربی مبنی بر لغو مجوز یک شرکت هواپیمایی ایرانی توسط آلمان، از دولت این کشور بابت این اقدام ضد ایرانی به صورت ویژه تشکر نموده است.

واکنش آمریکا به اقدام ضد ایرانی آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان امروز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: به صورت فوری اجازه فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان در آلمان گرفته شد. از دولت آلمان به خاطر رهبری شان (در این موضوع) تشکر می کنم.

تشکر سفیر دولت دونالد ترامپ در آلمان در حالی انجام شده که او بارها با اتخاذ مواضعی تند علیه ایران، به مقام های برلین برای اتخاذ مواضع سرسختانه تر علیه تهران فشار آورده بود.

از جمله اقدامات ضد ایرانی ریچارد گرنل اعمال فشار به آلمان برای جلوگیری از انتقال 300 میلیون یورو از دارایی های ایران در یکی از بانک های آلمانی به داخل ایران بود

خبرگزاری رویترز امروز گزارش داده، دولت آلمان درصدد لغو مجوز فعالیت شرکت ماهان است. پیشتر دو رادیو آلمانی (NDR) و (WDR) و نیز روزنامه آلمانی زوددویچه اعلام نموده بودند که اداره هواپیمایی فدرال آلمان در هفته جاری مجوز فعالیت این خطوط هوایی را در آلمان لغو خواهد نمود.

ماهان در طول هفته چندین پرواز از تهران به دوسلدورف و یک پرواز به مونیخ دارد. این خط هوایی از سال 2011 در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفته است.

52311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 96

به "واکنش آمریکا به اقدام ضد ایرانی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آمریکا به اقدام ضد ایرانی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید