واکنش ایتالیا به هشدار درباره اصلاح قوانین بازنشستگی

به گزارش مجله بیزبینگ، لوئیجی دی مایو - معاون نخست وزیر و وزیر کار و صنایع ایتالیا در واکنش به هشدار سازمان توسعه و همکاری مالی به رم درباره اصلاح قوانین بازنشستگی سال 2011 گفت که این سازمان بهتر است در امور داخلی ایتالیا دخالت نکند. وی که رهبری جنبش پنج ستاره را برعهده دارد گفت که ایتالیا کشوری دموکراتیک است و این تصمیمات در چارچوب قوانین ایتالیا اتخاذ شده است.

واکنش ایتالیا به هشدار درباره اصلاح قوانین بازنشستگی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز،دی مایو اضافه کرد: اصلاح قانون بازنشستگی در حال اجرا است و به زودی اجرایی می گردد، دو سوم مردم ایتالیا از این تصمیم دولت حمایت می نمایند و بروکرات ها باید به این قوانین احترام بگذارند. این دلیلی است که مردم ما را انتخاب نموده اند و ما متعهد به انجام وعده هایمان هستیم.

پیش تر نخست وزیر ایتالیا نیز وعده داده بود قوانین اصلاح بازنشستگی را به صورت گام به گام اجرایی کند. طبق قوانین جدید که قرار است از یکم ژانویه سال آینده اجرایی گردد، حداقل سن بازنشستگی در ایتالیا به 67 سال افزایش می یابد.

تیتو بوئری- رئیس صندوق بازنشستگی ایتالیا - اما با انتقاد از این تصمیم دولت گفته است باید برای حل این مشکل از پذیرش مهاجران بیش تر استقبال کرد. وی به دولت هشدار داده است که اصلاح نظام بازنشستگی بسیار پرهزینه تر از چیزی است که دولت تصور می نماید و با توجه به روند پیری جمعیت در ایتالیا، حتی نظام کنونی که دولت منتقد آن است نیز مناسب نیست.

منبع:آسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 499

به "واکنش ایتالیا به هشدار درباره اصلاح قوانین بازنشستگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایتالیا به هشدار درباره اصلاح قوانین بازنشستگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید