ویروس کرونا مانع از انتشار ایموجی های جدید آیفون و اندروید در سال 2021 می شود؟

به گزارش مجله بیزبینگ، یکی از تأثیرات همه گیری کرونا احتمالا این خواهد بود که خبری از ایموجی های جدید در گوشی های اندرویدی و آیفون نخواهد بود. این موضوعی است که باعث ناراحتی بسیاری از کاربران خواهد شد.

ویروس کرونا مانع از انتشار ایموجی های جدید آیفون و اندروید در سال 2021 می شود؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کنسرسیوم یونیکد که به عنوان موسسسه ای غیرانتفاعی مجموعه های استاندارد ایموجی را برای اندروید و iOS منتشر می کند، گفت که انتشار نسخه های بعدی استاندارد خود را به مدت شش ماه به تاخیر انداخته و به سپتامبر 2021 موکول می کند.

کنسرسیوم یونیکد گفت که این تأخیر روی مشخصات و داده های مرتبط، مانند شخصیت های جدید ایموجی تاثیر خواهد گذاشت. همانطور که یونیکد در پست خود توضیح داد، ایموجی هایی که در ماه ژانویه توسط کنسرسیوم تصویب می شوند، معمولاً تا حدود ماه سپتامبر روی تلفن ها نمی آیند. این تاخیر شش ماهه جدید مهلت ارسال مطالب ایموجی یونیکد 14.0 تا سپتامبر 2021 را فراهم می کند. به این معنی که ایموجی های جدید تأیید شده تا سال 2022 نمی توانند وارد بازار شوند.

رئیس یونیکد، مارک دیویس در بیانیه ای نوشت: در شرایط فعلی ما به سادگی نمی توانیم به همان برنامه ای که در گذشته به آن متعهد بودیم، پایبند باشیم. جرمی برژ، یک فعال حوزه ایموجی که رئیس ایموجی پدیا نیز محسوب می شود، توییت کرد که اگرچه هیچ ایموجی جدیدی به طور رسمی برای نسخه 14 اختصاص داده نشده بود. اما کاندیدا های موقت شامل کلاغ، ظرف آشپزی و قلب بودند. کنسرسیوم گفت که می توان بر اساس آن هایی که قبلاً در نسخه 13.0 منتشر شده اند، انتشار محدودی از ایموجی های جدید را انجام داد، اما این کار قطعی نیست.

با این وجود، 117 ایموجی جدید که به عنوان بخشی از استاندارد 13.0 یونیکد در ژانویه مورد تأیید قرار گرفته است، به تلفن های هوشمند وارد می شوند. ایموجی های جدید در راه برای سال 2020 شامل مواردی مثل یک ماموت پشمی است. احتمالاً این ایموجی ها در نیمه دوم سال جاری میلادی در تلفن ها ظاهر می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 948

به "ویروس کرونا مانع از انتشار ایموجی های جدید آیفون و اندروید در سال 2021 می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا مانع از انتشار ایموجی های جدید آیفون و اندروید در سال 2021 می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید