پارک ساعی، مکانی مناسب برای گردش و آشنایی بچه ها با الفبای پارسی و حیوانات

به گزارش مجله بیزبینگ، پارک ساعی یکی از جاذبه های گردشگری دوست داشتنی تهران و البته خیابان ولیعصر است که سال های سال است میزبان گردشگرانی از تهران، ایران و سراسر دنیا است. کار درخت کاری این پارک را مهندس ساعی، پدر جنگل داری ایران انجام داد. کار طراحی پارک را استاد حسن محجوبی در دهه 40 خورشیدی بر عهده گرفت و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در این پارک تنوع بالایی از گیاهان و البته پرنده ها وجود دارد که همین امر موجب جذابیت بیشتر این پارک شده و از آن محیطی باصفا و دنج برای شهروندان ساخته است. اما چیزی که شاید کمتر به آن توجه کرده باشید، المان ها و مجسمه هایی است که برای آشنایی بچه ها با حیوانات و الفبا در این پارک نصب شده اند. البته در کنار این ها، بازدید از باغ پرندگان هم قطعا برای همه رده های سنی جالب خواهد بود. این موضوع پارک ساعی را تبدیل به محلی بسیار مناسب برای گردش بچه ها کرده است. با توجه به اینکه به ماه مهر و فصل مدارس رسیدیم، قصد داریم در این گزارش اختصاصی و تصویری شما را با این جاذبه ها بیشتر آشنا کنیم تا اگر تمایل داشتید بچه ها خانواده خود را برای یادگیری بیشتر و گشت و گذار در این پارک به این محل ببرید. در ادامه با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از این پارک همراه باشید.

پارک ساعی، مکانی مناسب برای گردش و آشنایی بچه ها با الفبای پارسی و حیوانات

اگر قبلا به این المان های دیدنی و جالب توجه نکرده اید، این بار با دقت بیشتری به آن ها نگاه کنید. البته بعضی از این المان ها از طریق گردشگر نماها (!!!) در طی این سال ها آسیب دیده اند که امیدواریم مسئولان پارک و شهرداری اقدام به بازسازی آن ها کنند.

آیا شما هم قبلا در این پارک حضور داشته اید؟ اگر از این پارک خاطره ای دارید، آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2036

به "پارک ساعی، مکانی مناسب برای گردش و آشنایی بچه ها با الفبای پارسی و حیوانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساعی، مکانی مناسب برای گردش و آشنایی بچه ها با الفبای پارسی و حیوانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید