خاتمه مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از تهران ، جریمه 500هزار تومانیِ متخلفان

به گزارش مجله بیزبینگ، جانشین رییس پلیس راهور ناجا از شروع اعمال قانون ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرهای بومی در تهران و البرز اطلاع داد.

خاتمه مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از تهران ، جریمه 500هزار تومانیِ متخلفان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به تغییر شرایط کرونایی تهران و البرز گفت: با توجه به نارنجی شدن شرایط کرونا در تهران و البرز از امروز، خروج خودروهای بومی از این دو استان و ورود خودروهای غیربومی به آنها کنترل می گردد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مهلت 72 ساعته برای خروج خودروهای غیربومی از تهران و البرز به سرانجام رسیده، اظهار کرد: از امروز کنترل ورود و خروج انجام می گردد ولی از فردا ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون و جریمه 500 هزار تومانی نقض نمایندگان محدودیت ها اقدام خواهند کرد.

وی درباره سفر میان دو استان تهران و البرز نیز گفت: در این طرح با توجه به شرایط تهران و البرز، این دو استان یکپارچه در نظر گرفته شده و تردد بین دو استان مانعی ندارد.

حسینی ادامه داد: اما با توجه به توصیه های مکرر ستادملی مقابله با کرونا درخواست پلیس از شهروندان نیز این است که از انجام سفر خودداری نمایند. همچنین اگر در طول جهت سفرشان با شهرهای نارنجی یا قرمز روبرو می شوند حتما توجه داشته باشند که از ورود به این شهرها پرهیز نموده واز کمربندی تردد نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1603

به "خاتمه مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از تهران ، جریمه 500هزار تومانیِ متخلفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مهلت 72 ساعته برای خروج مسافران از تهران ، جریمه 500هزار تومانیِ متخلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید