پرداخت تسهیلات بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی بستک

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: فرماندار بستک از شروع بازسازی منازل مسکونی مردم بستک با تسهیلات بلاعوض اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی بستک

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بستک، محمد مشتاق زاده در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پس از وقوع زمین لرزه 5.5 ریشتری در شهرستان بستک و تخریب بسیاری از منازل مسکونی و بناهای عمومی، اقدامات و جلسات متعددی در راستای بازسازی شهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل تعداد 2هزار و 571 واحد مسکونی و سایر کاربری ها، کارشناسی شده که از این تعداد 532 واحد تخریبی و تعداد 615 واحد تعمیری است.

مشتاق زاده با اشاره به اینکه تعداد 20 واحد مسکونی و اداری تا به امروز آواربرداری شده است، توضیح داد: تعداد 138 نفر جهت واریز مبلغ 5 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به بانک عامل(بانک مسکن) معرفی شده اند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه این تسهیلات بلاعوض به پفراینده های تعمیری اختصاص یافته و سایر پفراینده ها در حال تکمیل و ارجاع به بانک است، اعلام نمود: نماینده ادارات مرتبط با بازسازی شامل آب، برق و مخابرات جهت همکاری بیشتر به ستاد بازسازی معرفی شده اند.

مشتاق زاده با اشاره به برگزاری تعداد 6 جلسه مربوط به ستاد بازسازی، اعلام کرد: با انتخاب مسئول ستاد بازسازی به صورت مستقل از مجموعه بنیاد مسکن شهرستان، با تسریع در فرایند کارها، سازماندهی و مدیریت امور بازسازی مطلوب تر شده است.

وی اعلام نمود: در جلسه ای که با معاون بنیاد مسکن کشور داشتیم مقرر شد به ازای هر واحد برای انجام آواربرداری مبلغ 5 میلیون ریال مساعدت شود که می تواند توسط خود مالکین، شهرداری و یا ستاد بازسازی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه مبلغ 40 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای بازسازی منازل 133 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده، توضیح داد: این مبلغ برای خانواده ای که 2 یا بیش از 2 معلول داشته باشند، تا سقف 100 میلیون ریال برآورد شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 881

به "پرداخت تسهیلات بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی بستک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی بستک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید