پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی آلگری

به گزارش مجله بیزبینگ، بانوی پیر برای جانشینی ماسمیلیانو آلگری سه گزینه را مد نظر دارد که مهمترین آنها سرمربی آرژانتینی تاتنهام است.

پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی آلگری

به گزارش خبرنگاران، با وجود تأکید آلگری بر ماندن در یوونتوس در فصل آینده، ناکامی های این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا سبب شده که آینده این مربی ایتالیایی همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد و هنوز هم خبرهای مختلفی درباره احتمال برکناری او در انتها فصل شنیده می گردد.

طبق گزارش نشریه رپوبلیکا، یوونتوس برای جانشینی ماسیمیلیانو آلگری سه گزینه در نظر گرفته که در میان آنها مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام گزینه ایده آل بانوی پیر محسوب می گردد. این نشریه نوشته که گزینه ایده آل قبلی یووه پپ گواردیولا بود اما گویا این مرد اسپانیایی خیال ترک استادیوم اتحاد را ندارد.

پوچتینو چهارشنبه شب توانست بزرگترین دستاورد دوران مربیگری اش در تاتنهام را با رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا کسب کند، آن هم در حالی که این باشگاه به سبب محدودیت های اقتصادی ناشی از ساخت استادیوم جدید، بیش از یک سال هیچ بازیکنی نخریده است.

دلیلی که یوونتوس را برای جلب موافقت پوچتینو امیدوار نموده این است که به سبب سکونت نسل های قبلی خانواده اش در شهر تورین، علاقه خاصی نسبت به این شهر دارد و در گذشته هم به این موضوع اذعان نموده است. علاوه بر این، سرمربی سابق اسپانیول در صحبت هایش پس از پیروزی 3 بر 2 تاتنهام مقابل آژاکس در آمستردام به صورت غیرمستقیم به احتمال جدایی اش از سفیدپوشان لندن در انتها فصل اشاره نمود.

با این حال یوونتوس در صورتی که پیروز به جلب نظر پوچتینو نگردد، گزینه های دیگری هم دارد که یکی از آنها جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا است، کسی که تیمش اکنون در رده چهارم جدول سری A قرار گرفته است و می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. او دوران بازیگری اش را در یوونتوس شروع کرد و 9 سال هم در این تیم بود. گاسپرینی در فاصله سال های 1994 تا 2003 راهنمایی تیم جوانان باشگاه یوونتوس را برعهده داشت.

در همین حال یک نشریه معتبر ایتالیایی دیگر، کوریره دلاسرا هم مدعی شده که ژرژ مندز مدیربرنامه معروف پرتغالی، به یوونتوس پیشنهاد کرد که به استخدام لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو هم فکر کند. او که ماه ژانویه پس از اخراج تیری آنری به موناکو برگشت، سال 2017 با این تیم قهرمان لوشامپیونه شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 158

به "پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی آلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو گزینه اصلی یوونتوس برای جانشینی آلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید