پیروزی جو بایدن در انتخابات پُستی ایالت وایومینگ

به گزارش مجله بیزبینگ، طبق اعلام کمیته انتخابات حزب دموکرات در ایالت وایومینگ، جو بایدن توانست با 72.2 درصد آرا در انتخابات مقدماتی نامزد های دموکرات ریاست جمهوری در این ایالت پیروز گردد.

پیروزی جو بایدن در انتخابات پُستی ایالت وایومینگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حدود دو هفته پس از خروج برنی سندرز از کارزار مقدماتی نامزد های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ماندن جو بایدن به عنوان تنها نامزد این رقابت، نتیجه انتخابات درون حزبی در ایالت وایومینگ منتشر شد.

به گزارش پایگاه هیل، جو بایدن معاون هشت ساله رئیس جمهور آمریکا در دولت باراک اوباما ضمن پیروزی در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری نامزد های حزب دموکرات در ایالت وایومینگ، رای 10 وکیل انتخاباتی (delegate) این ایالت را کسب نموده است.

بنا بر اعلام کمیته انتخابات حزب دموکرات در ایالت وایومینگ، بایدن توانست در این انتخابات که به دلیل مقابله با شیوع کرونا تنها از طریق ارسال برگه های رای از طریق پُست انجام شد، 72.2 درصد آرا را جلب کرد.

برنی سندرز سناتور سوسیالیست آمریکا که دو هفته قبل ضمن خروج از کارزار مقدماتی ریاست جمهوری حزب دموکرات کنار کشیده و حمایت خود را از بایدن اعلام نموده بود، 27.8 درصد آرا را کسب کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، جو بایدن تا کنون آرای 1305 وکیل انتخاباتی را کسب نموده است.

طبق قوانین انتخاباتی در آمریکا هر نامزدی که بتواند رای 1991 وکیل انتخاباتی را کسب کند، نامزد نهایی یک حزب (دموکرات یا جمهوریخواه) در انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 998

به "پیروزی جو بایدن در انتخابات پُستی ایالت وایومینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی جو بایدن در انتخابات پُستی ایالت وایومینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید