پیش بینی بورس فردا 29 دی 99 ، شاخص بورس تا چه نقطه ای عقب نشینی می کند؟

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، بازار سرمایه این روزها به نقطه حساسی رسیده است و کارشناسان عقیده دارند اگر از بورس حمایت نشود، ریزش شاخص کل ادامه خواهد داشت. از طرفی آنچه این روزها در بازار مشهود است هیجان فروش است و بازار سهام به هیچ خبری واکنش مثبت نشان نمی دهد. همان گونه که در شیب تند صعود در 5 ماهه اول سال هیچ خبر بدی نتوانست جلوی موج صعود را بگیرد.

پیش بینی بورس فردا 29 دی 99 ، شاخص بورس تا چه نقطه ای عقب نشینی می کند؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با بورس فردا گفت: هیچ سیگنالی مبنی بر تغییر فرایند شاخص کل دیده نمی شود و به نظر می رسد معاملات فردا با فشار عرضه همراه باشد.

عشریه محدوده عددی یک میلیون و 60 تا یک میلیون و 150 را محدوده بازگشت شاخص کل دانست و گفت: از لحاظ تکنیکال امکان بازگشت فرایند صعودی در این محدوده وجود دارد و اگر فرایند صعودی شروع شود انتظار می رود شاخص کل تا یک میلیون و 600 هزار واحد رشد کند.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با خاتمه فرایند نزولی گفت: با توجه به شرایط گزارش های 9 ماهه ای که به زودی منتشر می شود و چراغ سبزی که کچاد روشن کرد انتظار داریم بازار در روزهای خاتمهی دی ماه آخرین فرایند منفی را پشت سر بگذارد و از اوایل بهمن تا اسفند ماه بازدهی 25 درصدی را نصیب سهامداران کند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1467

به "پیش بینی بورس فردا 29 دی 99 ، شاخص بورس تا چه نقطه ای عقب نشینی می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 29 دی 99 ، شاخص بورس تا چه نقطه ای عقب نشینی می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید