چانه زدن رونالدو با طرفدار بر سر امضای پیراهن یووه بجای رئال

به گزارش مجله بیزبینگ، تهران- خبرنگاران- تصاویر تلویزیونی منتشر شده از کریستیانو رونالدو فوق ستاره باشگاه یوونتوس در جریان دیدار تیم ملی پرتغال و اوکراین، او را در حال چانه زدن با هواداری نشان می دهد که از وی خواسته تا پیراهن تیم رئال مادرید را امضا کند.

چانه زدن رونالدو با طرفدار بر سر امضای پیراهن یووه بجای رئال

به گزارش خبرنگاران، روزنامه مارکا اسپانیا روز یکشنبه نوشت: رونالدو پس از جدایی از جمع کهکشانی ها پس از 9 سال و پیوستن به یووه در تابستان سال گذشته میلادی، شهرتی چند برابر برای خود دست و پا کرد.

مهاجم 34 ساله پرتغالی بعدها فاش کرد که روابطش با فلورنتینو پرز رئیس کهکشانی ها دلیل اصلی وی برای ترک سانتیاگو برنابئو بوده است.

رونالدو در مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفته بود: در روزهای پایانی از طرف باشگاه و به ویژه رئیس این حس را داشتم که دیگر مانند گذشته برایشان اهمیت ندارم؛ برای اولین بار طی 4 یا پنج سال حس کردم دیگر آن کریستیانو رونالدوی سابق نیستم؛ رئیس طوری به من نگاه می کرد که انگار دیگر غیر قابل جایگزین شدن نیستم البته اگر منظورم را خوب رسانده باشم؛ همین امر مرا به فکر رفتن انداخت.

و حالا مکالمه ضبط شده رونالدو با این طرفدار در خصوص امضای پیراهن رئال مادرید حاکی از آن است که ستاره اسبق شیاطین سرخ گذشته های خود در مادرید را به کلی به دست فراموشی سپرده است.

براساس گزارش روزنامه اکسپرس بریتانیا، زمانی که این طرفدار پیراهن تیم رئال را برای امضا کردن به رونالدو می دهد، برنده پنج بار توپ طلای دنیا به طنز می گوید هنوز پیراهن یوونتوس را نخریدی؟

با این حال رونالدو در نهایت و پس از این مکالمه پیراهن را امضا می نماید.

کاپیتان تیم ملی پرتغال و یارانش پس از کسب یک تساوی ناامید کننده در نخستین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2020، در دومین دیدار روز دوشنبه هفته جاری به مصاف صربستان خواهند رفت.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 131

به "چانه زدن رونالدو با طرفدار بر سر امضای پیراهن یووه بجای رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانه زدن رونالدو با طرفدار بر سر امضای پیراهن یووه بجای رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید