چاووش اوغلو از احتمال ملاقات پوتین و اردوغان درباره ادلب اطلاع داد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از تی آر تی، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اعلام نموده است که ارتباطات آنکارا با روسیه برای حل مسئله ادلب تقویت خواهد شد.

چاووش اوغلو از احتمال ملاقات پوتین و اردوغان درباره ادلب اطلاع داد

چاووش اوغلو در عین حال افزوده است که تشدید تنش ها در ادلب به توافق آستانه و سوچی درباره اوضاع سوریه آسیب زده است و ترکیه نهایت کوشش خود را برای متوقف کردن سوریه به کار خواهد بست.

وزیرخارجه ترکیه درباره ارتباطات با روسیه در جریان تحولات ادلب نیز گفته است که آنکارا ارتباط خود را در روزهای آینده تقویت خواهد نمود و برگزاری نشستی بین رؤسای جمهور ترکیه و روسیه طی روزهای آینده احتمال دارد.

سخنان چاووش اوغلو ساعاتی پس از آن صورت گرفت که وزارت امور خارجه ترکیه از موافقت آنکارا برای شرکت در نشست سه جانبه با ایران، روسیه در ارتباط با تحولات ادلب سوریه اطلاع داد.

وزارت امور خارجه ترکیه در این ارتباط گفته است که در حال رایزنی در مورد زمان برگزاری این نشست سه جانبه با ایران و روسیه است.

روز گذشته نیز میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه از احتمال برگزاری اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه در تهران در ارتباط با مسائل و تحولات سوریه اطلاع داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 800

به "چاووش اوغلو از احتمال ملاقات پوتین و اردوغان درباره ادلب اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاووش اوغلو از احتمال ملاقات پوتین و اردوغان درباره ادلب اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید