چرا دیبالا به پیشنهاد بازی در تیم ملی ایتالیا نه گفت

به گزارش مجله بیزبینگ، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا به او پیشنهاد نموده بودند برای آتزوری بازی کند اما پیشنهادشان را رد نموده است.

چرا دیبالا به پیشنهاد بازی در تیم ملی ایتالیا نه گفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا برای عید نوروز از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پائولو دیبالا، مهاجم 24 ساله یوونتوس می گوید که 5 سال پیش زمانی که استعدادش را در پالرمو به معرض نمایش گذاشت، ایتالیایی ها به او پیشنهاد کردند که برای تیم ملی این کشور بازی کند.

دیبالا با توجه به رگ و ریشه ایتالیایی که دارد، می توانست برای آتزوری بازی کند و مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا هم با آگاهی از این موضوع به او پیشنهاد دادند که لاجوردی پوش گردد. او اما این فرصت را نادیده گرفت و با انجام اولین بازی اش برای تیم ملی آرژانتین در ماه اکتبر سال 20115، بازی در کنار لیونل مسی را به بازی در آتزوری ترجیح داد.

دیبالا در مصاحبه ای با نشریه Vanity Fair درباره اینکه چرا به پیشنهاد ایتالیایی ها نه گفت، گفت: از من خواستند که برای ایتالیا بازی کنم و این پیشنهاد واقعاً قابل تقدیر بود. آن موقع 19 ساله بودم و گفتم نه از شما سپاسگزارم. خیلی سخت بود اما من آرژانتینی ام و اگر پیشنهاد ایتالیا را می پذیرفتم، خیانت نموده بودم.

مهاجم یوونتوس که آن موقع در پالرمو خوش می درخشید (به خصوص در اولین بازی اش در سری A که هت تریک کرد)، ادامه داد: ما فوتبالیست ها زمانی که پا به توپ می شویم، خوشحالیم اما اتفاقی که در خارج از زمین فوتبال رخ می هد همواره طوری نیستند که اجازه دهند این خوشحالی دوام داشته باشد. زمانی که یک بازیکن به سطحی که من الان هستم می رسد، اغلب اوقات خودش را تنها می بیند. خدا به ما این استعداد را می دهد اما جز استعداد شما به کار و کوشش هم احتیاج دارید. من بازیکنان با استعداد فراوانی را در رده جوانان دیده ام، کسانی که درباره شان با خودتان می گویید:اگر آنها سرشان را پایین بیندازند و کارشان را بنمایند، می توانند مارادونا یا مسی بعدی باشند.

دبیالا در انتها گفت می خواهد الگوی بازیکنانی باشد که در نسل های آینده وارد دنیای فوتبال خواهند شد. او تأکید کرد: تابستان یک سال با دوستان دور آتش نشسته بودم و به آنها گفتم که بردن توپ طلا هدف من است و اگر آن را ببرم به پسر بچه های زیادی یک پیغام مهم داده ام؛ اینکه همه آنهایی که مانند من در روستاهای کوچک دور از شهر های بزرگ متولد شده اند، می توانند یک روز داستانی که من دارم برای شما تعریف می کنم را برای بقیه تعریف نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 775

به "چرا دیبالا به پیشنهاد بازی در تیم ملی ایتالیا نه گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا دیبالا به پیشنهاد بازی در تیم ملی ایتالیا نه گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید