چگونه در فیسبوک پیغام ارسال شده را حذف کنیم؟ ، آموزش گام به گام و تصویری افزونه تازه غول شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله بیزبینگ، فیسبوک اعلام نموده که با یاری افزونه نو خود به کاربران اجازه می دهد تا 10 دقیقه پس از ارسال پیغام و قبل از دیده شدن پیغام به وسیله کاربری که پیغام را دریافت نموده، آن را پاک کنید. اما چگونه باید از این ویژگی استفاده کرد؟

چگونه در فیسبوک پیغام ارسال شده را حذف کنیم؟ ، آموزش گام به گام و تصویری افزونه تازه غول شبکه های اجتماعی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از مسائل بزرگ بسیاری از افرادی که از فیسبوک استفاده می نمایند این است که پس از ارسال پیغام خود راهی برای پاک کردن پیغام ارسال شده ندارند. اکنون فیسبوک این مشکل را حل نموده و به کاربران اجازه می دهد تا 10 دقیقه پس از ارسال پیغام آن را پاک نمایند.

فیس بوک در ماه آوریل بیان کرد که این ویژگی را در اختیار عموم قرار می دهد. اکنون این ویژگی در اختیار کاربران iOS و اندروید است.این ویژگی تازه به ویژه برای افرادی که به طور تصادفی یک پیغام را به گروه اشتباهی از دوستان خود فرستاده باشند کاربرد دارد.

اما اگر هنوز نمی دانید که چگونه باید این ویژگی را انجام دهید بهتر است با ما همراه شوید:

اول از همه دقت کنید که ویژگی unsend تنها تا 10 دقیقه پس از ارسال پیغام اولیه قابل اجرا است. بر این اساس سریع تصمیم گرفته و پیغامی را که می خواهید ارسال نگردد مشخص کنید، و روی بخش ادیت متن دست خود را نگه دارید، سپس سه گزینه دریافت می کنید که فورواردف خیره و حذف است.

بعد از اینکه حذف را فشار دهید، به شما دو گزینه داده می گردد که شامل این 2 است: حذف برای همه، پیغام را برای همه طرفها در چت یا حذف برای شما یعنی پیغام از چت شما حذف می گردد. البته جالب است بدانید که گزینه دوم برای هر پیغامی که می خواهید حذف کنید، به طور نامحدود در دسترس است، حتی اگر مدت زمان آن بیش از 10 دقیقه باشد.

قبل از حذف پیغام خود مسنجر از شما می خواهد تا دو بار چک کنید که آیا مطمئن هستید که می خواهید پیغام خود را از چت بطور دائم حذف کنید یا خیر .پیغام حذف شده در چت شما جایگزین خواهد شد و متن به شما هشدار میدهد که پیغام حذف شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2201

به "چگونه در فیسبوک پیغام ارسال شده را حذف کنیم؟ ، آموزش گام به گام و تصویری افزونه تازه غول شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در فیسبوک پیغام ارسال شده را حذف کنیم؟ ، آموزش گام به گام و تصویری افزونه تازه غول شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید