چین: اظهارات پامپئو نشان گر مقاصد شیطانی اوست

به گزارش مجله بیزبینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، ادعاهای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا علیه حزب کمونیست چین را محکوم نموده و نشانه ای از مقاصد شیطانی او خواند.

چین: اظهارات پامپئو نشان گر مقاصد شیطانی اوست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه چین روز آدینه اظهارات مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا را درباره حزب کمونیست چین محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت، حمله پامپئو به سیستم سیاسی چین و تهدید خطاب کردن چین، آکنده از تعصبات ایدئولوژیک بود که چین به شدت با آن مخالف است.

شوانگ گفت: پامپئو به دنبال تفرقه اندازی و ایجاد تخاصم میان حزب کمونیست چین و مردم چین به وسیله ملتهب کردن روابط این دو است و چنین اقدامی محکوم به شکست است.

وی اضافه نمود، این حزب همیشه نماینده و مدافع منافع مردم چین است و از اعتماد و حمایت وفادارانه آن ها برخوردار است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در ادامه گفت: باید خاطر نشان کرد که اظهارات پامپئو به شدت خطرناک و به طور جدی مغایر با صندلی او به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا است و او باید از گزافه گویی های بیجا درباره چین دست بردارد.

وی همچنین اضافه نمود: آن ها (مقامات آمریکایی) مقاصد شیطانی خود را به وسیله اتخاذ مواضع ضد چینی خود کاملاً به نمایش گذاشته اند.

پامپئو اخیراً مدعی شده است: حزب کمونیست چین یک حزب مارکسیست-لنینیست است که بر سلطه جهانی و نبرد [برای رسیدن به این سلطه] متمرکز است. فقط کافی است حرف های رهبران این کشور را بشنویم. (جزئیات بیشتر)

وزیر امور خارجه آمریکا پیش تر نیز چین را به خاطر پروژه مالی یک کمربند یک جاده مورد اتهام زنی قرار داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 426

به "چین: اظهارات پامپئو نشان گر مقاصد شیطانی اوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: اظهارات پامپئو نشان گر مقاصد شیطانی اوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید