چین: ایران و عربستان به وسیله مصاحبه به اختلافات خود رسیدگی نمایند

به گزارش مجله بیزبینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین تأکید کرد که پکن امیدوار است طرف های مربوطه بتوانند آرامش خود را حفظ و خویشتنداری نمایند و به وسیله مصاحبه یا رایزنی به شیوه ای مناسب به اختلافات خود رسیدگی نمایند.

چین: ایران و عربستان به وسیله مصاحبه به اختلافات خود رسیدگی نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، هوا چان یینگ سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس مطبوعاتی خود در واکنش به قطع و یا کاهش سطح روابط دیپلماتیک عربستان و بعضی متحدان آن با ایران گفت: من در مناسبت های مختلف نگرانی خود را درباره شرایط آنجا ابراز نموده ام. طرف چینی امیدوار است که طرف های مربوطه بتوانند آرامش خود را حفظ و خویشتنداری نمایند و به وسیله گفتگو یا رایزنی، به شیوه ای مناسب به اختلافات خود رسیدگی نمایند.

وی توضیح داد: طرف چینی متعهد است تا صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه ارتقا یابد. آقای جانگ مین، معاون وزیر خارجه (چین) برای انجام ملاقات هایی در عربستان به سر می برد و سپس به تهران سفر خواهد نمود. ایشان با هر دو طرف در مورد اوضاع منطقه گفتگو خواهند داشت. در پکن نیز، چین (به وسیله سفارت خانه ها) به کشورهای ذی ربط دسترسی دارد. ما امیدواریم که شرایط خاورمیانه آرام شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 668

به "چین: ایران و عربستان به وسیله مصاحبه به اختلافات خود رسیدگی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: ایران و عربستان به وسیله مصاحبه به اختلافات خود رسیدگی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید