کاهش 46 درصدی ارزش صادرات چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: میزان ارزشی صادرات محصولات چهارمحال و بختیاری طی دو ماه ابتدایی سال 99 نسبت به دو ماهه ابتدایی سال 98، 46 درصد کاهش داشته است.

کاهش 46 درصدی ارزش صادرات چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، اسماعیل اله دادی، مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد : وزن کالاهای صادراتی طی دو ماه گذشته 3 میلیون و 65 هزار و 281 کیلوگرم بوده که نسبت به دو ماه سال گذشته 14 درصد کاهش داشته و میزان ارزشی صادرات محصولات 3 میلیون و 84 هزار و 102 دلار بوده که این ارزش نسبت به دو ماهه سال گذشته 46 درصد کاهش داشته است. تعداد اظهارات 105 عدد بوده که نسبت به دو ماهه سال گذشته 33 درصد کاهش یافته است.

مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری در رابطه با واردات دوماهه استان بیان نمود: وزن واردات استان طی دو ماه اخیر 55 هزار و 642 کیلوگرم بوده که نسبت به دو ماه سال گذشته 43 درصد کاهش و ارزش صادرات در این مدت نیز 132 هزار و 893 دلار بوده که 95 درصد کاهش داشته است.

اله دادی بیان نمود: صادرات دو ماه اخیر استان بیشتر به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، هند، آذربایجان، جمهوری عربیه، سوئد و ازبکستان بوده و واردات تنها از یک کشور چین انجام شده است.

وی افزود: به طور معمول بیشتر کالاهای صادراتی به کشورهای عراق و افغانستان است و دیگر کشورها بنا به شرایط ممکن است تغییر کند.

اله دادی بیان نمود: صادرات کالاها بر اساس فصل کالا انجام می شود که لوازم خانگی، محصولات لبنی و تخم مرغ، چدن، آهن آلات و فولاد، فرآورده های خوراکی مختلف، کف پوش های مواد نساجی، مصنوعات از چدن، فولاد و آهن و محصولات سرامیکی عمده کالاهای صادر شده طی دو ماه گذشته از گمرک چهارمحال و بختیاری بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1102

به "کاهش 46 درصدی ارزش صادرات چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 46 درصدی ارزش صادرات چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید