کرونا 70 کهنه سرباز آمریکایی را به کام مرگ کشاند ، هر روز یک کشته

به گزارش مجله بیزبینگ، دست کم 68 کهنه سرباز آمریکایی در خانه سربازان هولیوک در ایالت ماساچوست آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از جهان رفته اند.

کرونا 70 کهنه سرباز آمریکایی را به کام مرگ کشاند ، هر روز یک کشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، با انتشار خبر مرگ این کهنه سربازان از بیماری کووید-19 مقام های ایالتی و فدرال در کوشش هستند بدانند مشکل این مرکز در دوران قرنطینه کرونا چه بوده است. با افزایش آمار مرگ و میر در خانه سربازان هولیوک، مقام های فدرال در حال آنالیز این موضوع هستند که دلیل این امر کم بودن درمان های پزشکی بوده است یا نه و بازرسان ارشد ایالتی برای پیگرد قانونی ماجرا تصمیم می گیرند.

مقام های رسمی روز سه شنبه خاطرنشان کردند دست کم 68 کهنه سرباز مقیم خانه سربازان هولیوک به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و معین نیست دیگر مرگ های این مرکز هم ناشی از کووید-19 بوده است یا به دلایل دیگر. آمارها نشان می دهد آزمایش کرونا در 82 کهنه سرباز و 81 نفر از کارکنان خانه هولیوک در ماساچوست مثبت بوده و از این بیماران، تا روز گذشته حدود 70 نفر قربانی کروناویروس شده اند.

بنت والش، سرپرست خانه سربازان هولیوک در حال حاضر از کار برکنار شده است. او مقام های ایالتی و فدرال را به دادن آمار و اطلاعات اشتباه متهم کرد و مدعی شد در یک ماه گذشته همه مسئولان از اوضاع بحرانی این خانه مطلع بوده اند. کمبود شدید کادر درمان و شیوع گسترده ویروس کار را در نهایت به جایی رساند که حدود 70 نفر در این مرکز جان سپردند.

روزنامه بوستن گلوب خاطرنشان کرد اوضاع در خانه سربازان هولیوک به مرحله پایداری رسیده و البته دلیل اصلی آن کاهش شدید تعداد ساکنان است. تا اواخر ماه مارس 230 کهنه سرباز در این خانه حضور داشتند و روز سه شنبه این آمار به فقط 100 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 997

به "کرونا 70 کهنه سرباز آمریکایی را به کام مرگ کشاند ، هر روز یک کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 70 کهنه سرباز آمریکایی را به کام مرگ کشاند ، هر روز یک کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید