کریمی: به داربی امیدواریم

به گزارش مجله بیزبینگ، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد مهم ترین عامل بازیکنان در زمین هستند.

کریمی: به داربی امیدواریم

به گزارش خبرنگاران علی کریمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: در 3 بازی گذشته متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم. دو بازی برده را مساوی کردیم و یک بازی را هم در دقایق پایانی باختیم. از نظر نتیجه گیری خوب نبودیم. 2 امتیاز از 3 بازی خوب نیست.

او ادامه داد: روند فوتبال بازی کردن مان خیلی بهتر شده است و به داربی امیدواریم تا نتیجه خوبی بگیریم و دل طرفداران مان را شاد کنیم. این چیزی که در موردش حساس بودیم که تیم بعد از بدنسازی جا بیفتد، ان شاءالله تا بعد از داربی جا می افتد.

کریمی افزود: وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد مهم ترین عامل بازیکنان در زمین هستند. هر کسی می تواند نظر خودش را داشته باشد و این نظر هم محترم است. اگر پیشکسوتان و طرفداران سعی نمایند روحیه بدهند خیلی به مراتب بهتر است ولی هر کسی حق دارد نظرش را چه خوب و چه بد بدهد. بازیکنی که به استقلال می آید خودش را باید از نظر ذهنی آماده نموده باشد. ممکن است یک روز بازیکن خوب نباشد و باید آماده سرزنش شدن هم باشد. فکر می کنم مهم است که بازیکن استقلال از نظر روحی و ذهنی قوی باشد.

بازیکن استقلال درباره نظر پیشکسوتان و کارشناسان درباره اینکه شانس پرسپولیس از استقلال در داربی بیشتر است هم گفت: هر آدمی حق دارد نظری نسبت به بازی داشته باشد ولی 3 روز به بازی مانده و ما کوشش می کنیم در تمرینات و روز بازی در فرم خوبی باشیم و با کوشش همگی نتیجه خوبی بگیریم و با برد از زمین خارج شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 343

به "کریمی: به داربی امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: به داربی امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید