کوانتیک دریم می خواهد بازی های جدید و متفاوتی بسازد

به گزارش مجله بیزبینگ، استودیوی کوانتیک دریم را با ساخت بازی های ماجراجویی و داستان محوری مثل Heavy Rain و Detroit: Become Human می شناسیم. با اینکه اکثر بازی های استودیو از لحاظ داستان و روایت در نوع خود بهترین هستند، اما خیلی از افراد باور دارند که کوانتیک دریم باید سراغ سبک های جدیدی برود و روند تازه ای در پیش بگیرد. خبر خوب این است که این استودیو به تازگی در نمایشگاه گیمزکام اعلام نموده که می خواهد سراغ ساخت و توسعه بازی های جدید و متفاوتی برود.

کوانتیک دریم می خواهد بازی های جدید و متفاوتی بسازد

مدیرعامل کوانتیک دریمز طی مصاحبه ای اعلام کرد آن ها برای ساخت بازی بعدی خود به دنبال یک سبک جدید و متفاوت هستند: بدون اینکه چیزی را لو بدم می توانم بگویم انتظار دیدن بازی های جدید و متفاوتی از سوی کوانتیک دریم را داشته باشید. با این حال، ما قطعا به ساخت بازی هایی که با آن ها شناخته می شویم، ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل استودیو در ادامه مصاحبه خود گفت محتمل است روزی بازی هایی مثل Heavy Rain و Beyond را روی پلتفرم های ایکس باکس ببینیم. این استودیو مدتی قبل بهترین و مهم ترین آثار خود را به وسیله فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم کامپیوتر منتشر نموده بود. بنابراین، عرضه همان بازی ها روی ایکس باکس چندان بعید نیست.

این استودیو اخیرا اعلام کرده بود که دیگر نمی خواهد بازی انحصاری بسازد و میخواهد بازی های آینده خود را برای تمامی پلتفرم ها منتشر نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 261

به "کوانتیک دریم می خواهد بازی های جدید و متفاوتی بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوانتیک دریم می خواهد بازی های جدید و متفاوتی بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید