گزارشگر روس: هیچ تیمی در ایتالیا به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست

به گزارش مجله بیزبینگ، مفسر و گزارشگر مشهور فوتبال روسیه گفت در ایتالیا هیچ تیمی به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست.

گزارشگر روس: هیچ تیمی در ایتالیا به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، نوبل آروستامیان گفت: لاتزیو در جستجوی یک مهاجم است و انتشار اخباری درباره تمایل این تیم به جذب سردار آزمون واقعی هستند. فالی رادمانی (مدیر برنامه فوتبال) در این رابطه کار می نماید و رابطه عالی با نمایندگان تیم های ناپولی و لاتزیو دارد. بیش از هر چیز او لاتزیو را به آزمون پیشنهاد می نماید.

این گزارشگر روسی در ادامه اعلام کرد: البته یک واقعیت هم این است که سردار آزمون کار سختی برای جدایی دارد، زیرا قراردادش با زنیت تا 2022 معتبر است. او موقعیت خوبی در این باشگاه دارد و بازیکن تاثیرگذاری در زمین است. مدیران سن پترزبورگ آموخته اند که بازیکنان خود را گران بفروشند و سردار آزمون با قیمت اندکی فروش نخواهد رفت.

نوبل آروستامیان اضافه نمود: برای من سخت است تصور کنم که در شرایط کنونی ایتالیا تیمی به غیر از یوونتوس و اینتر توانایی پرداخت پول موردنظر زنیت برای خرید سردار آزمون را داشته باشند. زنیت تصمیم گرفته تا این مهاجم ایرانی را با قیمتی کمتر از 30 میلیون یورو نفروشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 981

به "گزارشگر روس: هیچ تیمی در ایتالیا به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشگر روس: هیچ تیمی در ایتالیا به غیر از یوونتوس و اینتر قادر به خرید سردار آزمون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید