20 نظامی آمریکایی در کویت به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله بیزبینگ، روزنامه القبس کویت از مبتلا شدن 20 نفر از نیروهای آمریکایی مستقر در اردوگاه نظامی عریفجان این کشور و کارکنان شرکت های طرف قرار داد با این اردوگاه اطلاع داد.

20 نظامی آمریکایی در کویت به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران ، این روزنامه کویتی به نقل از یک منبع مطلع نوشت که این افراد پس از تماس با یک فرد مبتلا که در یک شرکت خصوصی به عنوان سرپرست اسکان در اردوگاه نظامیان آمریکایی کار می نموده است، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گفته این منبع، فرد یاد شده که ملیت فیلیپین دارد، چند روز پیش به یکی از بیمارستان های وزارت بهداشت کویت منتقل شد و افرادی که با او در تماس بوده اند، قرنطینه شدند.

وی اضافه نمود: مدیریت و مسئولان پایگاه نظامیان آمریکایی تصمیم گرفتند تا از ورود و خروج کارکنان به عنوان یک اقدام پیشگیرانه جلوگیری نمایند.

تا به امروز 2 هزار و 80 نفر در کویت به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل 11 تن جان خود را از دست داده اند.

دولت کویت روز گذشته(سه شنبه) برای مبارزه با شیوع کرونا تعطیلی ادارات دولتی را تا 8 خرداد تمدید و ساعات منع آمد و شد شبانه را به 16 ساعت افزایش داد.

شورای وزیران کویت همچنین ساعت منع آمد و شد شبانه را از شروع ماه مبارک رمضان از ساعت 4 عصر تا 8 صبح مقرر کرد.

پیش از این ساعت منع آمد و شد در این کشور از 5 عصر تا 6 صبح بود.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

تا به امروز 2 میلیون 557 هزار و 181 نفر در 210 کشور دنیا به کرونا مبتلا و 177 هزار و 641 نیز فوت نموده اند که بیشترین آمار مربوط به امریکا است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 979

به "20 نظامی آمریکایی در کویت به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 نظامی آمریکایی در کویت به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید