4 رنگ جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی

به گزارش مجله بیزبینگ، بغیر از طیفهای مختلف رنگهای اصلی دنیای رنگها چهره متفاوت و جذاب دیگه ای هم داره که شامل رنگهای ترکیبی و جدید میشه که اخیرا رایج شده و شاید کمتر اسمش رو شنیده باشیم. استفاده از رنگهای جدید و ترکیبی، ظاهر متفاوت و تازه ای به دکوراسیون خونه میده که میتونه علاوه بر جذابیت بالا، دکور داخلی منزلمان رو نسبت به بقیه متفاوت و منحصر بفرد نشون بده. در ادامه مدلهای زیبا و کاربردی از 4 رنگ جدید رو در فضای داخلی منزل میبینیم.

4 رنگ جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی

1.سبز نعنایی

مینت یا سبز نعنایی یک رنگ غیررسمی اما باطراوت و زیباست که گزینه شاد و مناسبی برای طراحی دکوراسیون به سبکهای بهاری، تابستانی و ساحلیست. این رنگ هارمونی عجیبی با رنگهای پاستلی داره و در مقابل زمانی که کنار رنگهای تیره استفاده میشه کنتراست فوق العاده ای برای دکوراسیون خونه ایجاد میکنه. این رنگ آنقدر ملایم و زیباست که وقتی برای دکوراسیون استفاده میشه احساس نمیکنیم که از رنگ بیش از حد روشن یا برعکس، زننده استفاده نموده ایم.

2.قرمز بورگاندی

بورگاندی دارای تن رنگی پیچیده ایه که نشون دهنده یک رنگ سیر و تیره است که برای جنسهای چرم، مخملی و خزدار فوق العاده زیباست. این رنگ زمانی که با رنگهای متالیک ترکیب میشه جالب و چشم نوازه. رنگ قرمز بورگاندی یکی از بهترین پیشنهادات رنگی برای جذابیت دادن به فضاهای خنثی و پاستلیه. این رنگ همچنین زمانی که با رنگهای مشکی، خاکستری تیره و زرد ترکیب میشه بسیار خیره کننده و جذاب خواهد بود.

3.صورتی خاکی

این رنگ یکی از رنگهای قدیمی دنیاست که جزئی از طیفهای پاستلی صورتی محسوب میشه و همیشه یک احساس زنانه به فضا میده و برای طراحی دکوراسیون با رنگهای پاستلی مناسبه. از رنگ صورتی خاکی بیشتر برای پارچه و لوازم خانگی پارچه ای مثل فرش، پرده، پارچه های رومبلی و … استفاده میشه که براحتی در صورت احتیاج میتوان آنها را تغییر داد.

4.ارغوانی زیبا

رنگ ارغوانی یک رنگ فوق العاده جذاب و دوست داشتنیه که میتوان از اون برای هر سبک از طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد. این رنگ براحتی چشم انداز اتاقهای خنثی رو تغییر میده و برای استفاده از آن فقط کافیه یک جفت از لوازم و مبلمان خونه مثل تابلوها، فرش، مبل و … رو به این رنگ اختصاص بدین.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 49

به "4 رنگ جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 رنگ جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید