76 درصد واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله دشتستان بازسازی شد

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در جریان زلزله دشتستان یک هزار و 801 واحد مسکونی آسیب دیده برای بازسازی دراختیار بنیاد مسکن بوشهر نهاده شد که تا به امروز 76 درصد آن به اتمام رسیده است.

76 درصد واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله دشتستان بازسازی شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمید حیدری بریدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه در جریان زلزله 7 آذر سال قبل دشتستان بنیاد مسکن ترمیم و بازسازی واحدهای آسیب دیده را برعهده گرفت اظهار کرد: بازسازی یک هزار و 801 واحد مسکونی تخریبی در شهرها و روستاهای دشتستان در اختیار بنیاد مسکن استان بوشهر نهاده شد.

وی با بیان اینکه به هر منزل آسیب دیده برای بازسازی 25 میلیون تومان تسهیلات کم بهره نهاده شد گفت: در این جریان، به هر نفر از کسانی که منزل آنان تخریب شده بود 5 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه اکنون بیشتر واحدهای آسیب دیده بازسازی شده است گفت: از یک هزار و 801 واحد مسکونی آسیب دیده تا به امروز 76 درصد آنها بازسازی شد و در اختیار صاحبان املاک نهاده شد.

حیدری بریدی با اشاره به اینکه برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله 45 میلیارد تومان وام کم بهره پرداخت شد گفت: برای یاری به آسیب دیدگان 9 میلیارد تومان به صورت بلاعوض پرداخت شد.

وی با بیان اینکه منازل آسیب دیده در 4 شهر و 44 روستای دشتستان قرار دارند اعلام نمود: تا به امروز یک هزار و 435 واحد سقف پوشی شده و در اختیار مردم نهاده شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تسهیلات به واحدهای تعمیراتی گفت: برای تعمیر و نوسازی یک هزار و 700 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله ضمن پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری، 510 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 892

به "76 درصد واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله دشتستان بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "76 درصد واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله دشتستان بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید