اقدام دانشگاه علمی کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: این دانشگاه از یک سال گذشته توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت را شروع نموده است.

اقدام دانشگاه علمی کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر

به گزارش خبرنگاران، حسن طغرانگار در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: این دانشگاه دارای 200 رشته تحصیلی مختلف است و ظرفیت علمی زیادی را در حوزه های گوناگون در خود جای داده که می تواند به پیشرفت و توسعه یاری کند.

وی، تربیت نیروی تکنسین و کارآمد برای تعالی نظام اسلامی را از وظایف اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان نمود و اضافه نمود: از یک سال گذشته ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت و بخش های مختلف جامعه را شروع کردیم تا از ظرفیت های موجود بتوان بیشترین بهره را برد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب شاهد رشد کمی و کیفی دانشگاه ها هستیم، بیان نمود: جوانان پرشور که دل در گروی توسعه نظام دارند، با علم آموزی و فراگیری فنون و مهارت ها در میدان عمل به پیشبرد اهداف کشور یاری می نمایند.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای منابع غنی خدادادی، فلزات مختلف و منابع زیرزمینی است، توضیح داد: کشور ما در بخش های مختلف از غنای خوبی برخوردار است که استفاده از این منابع، نیازمند بهره مندی از نیروی انسانی دانش آموخته و کارآمد است .

طغرانگار با یادآوری اینکه بعضی از کشورهای توسعه یافته با مشکل نبود ظرفیت در حوزه انرژی دست به گریبان هستند، گفت: این در حالی است که اگر انرژی نباشد، توسعه ای هم اتفاق نمی افتد؛ اما خوشبختانه کشور ایران یکی از غنی ترین کشورها در این حوزه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان یادآور شد: نظام اسلامی بر پایه ایمان به خدا و ملزومات آن یعنی وحی، معاد، عدل، امامت و رهبری شکل گرفته و در کنار ایمان به خدا برای کرامت و ارزش های والای انسانی توام با آزادی و مسئولیت نیز اهمیت قائل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 28

به "اقدام دانشگاه علمی کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام دانشگاه علمی کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید